چراغ خواب هوشمند با قابلیت نمایش سه‌بعدی ایموجی

شماران سیستم – به‌تازگی چراغ‌ خواب هوشمند زیبایی طراحی شده است که می‌تواند ایموجی‌های مختلف را بر اساس نیاز کاربر در ساختار سه‌بعدی درونی خود به نمایش در آورد.

به‌تازگی چراغ‌خواب هوشمند زیبایی طراحی شده است که می‌تواند ایموجی‌های مختلف را بر اساس نیاز کاربر در ساختار سه‌بعدی درونی خود به نمایش درآورد.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، ایموجی‌ها یا همان صورتک‌های محبوب مورد استفاده در مکالمات متنی، در دنیای امروزی ما به‌عنوان یکی از مهم‌ترین روش‌های نشان دادن احساسات در دنیای مجازی به‌حساب می‌آیند.

این نمادها به‌تدریج راه خود را به دنیای خارج از نرم‌افزارهای گفت‌وگو نیز بازکرده‌اند و در موارد متعددی شاهد وجود این ایموجی‌ها در دنیای اطراف خود هستیم.

به‌تازگی یک نوع خاص از چراغ خواب (چراغ روی میزی) طراحی شده است که کاربری اصلی آن، نمایش ایموجی‌های مختلف به‌صورت سه‌بعدی است.
این چراغ خواب دارای تعداد زیادی از لامپ‌های ال‌ای‌دی است که در قالب یک بسته مکعب شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

به‌صورت دقیق تعداد این لامپ‌ها برابر با ۵۱۲ عدد لامپ ال‌ای‌دی کوچک است که می‌توان با کمک آنها، ایموجی مورد نظر کاربر را به‌صورت سه‌بعدی به نمایش درآورد.

قیمت این محصول برابر با ۲۰۰ دلار تعیین شده است ولی این قیمت تنها در زمان پشتیبانی از تامین مالی دستگاه به این وضعیت خواهد بود و پس‌ازاین دوره، خریداران برای دست‌یابی به این مکعب ویژه باید ۳۵۰ دلار پرداخت کنند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *