ثبت رکوردی جدید برای ام‌اس‌آی با همکاری گیگابایت

شماران سیستم – شرکت ام‌اس‌آی توانسته است تا در گزارش‌های مالی سه‌ماهه دوم سال جاری، رکوردی جدید در زمینه فروش قطعاتی مانند کارت گرافیکی برجای بگذارد که این امر به لطف همکاری این شرکت با گیگابایت میسر شده است.

شرکت ام‌اس‌آی توانسته است تا در گزارش‌های مالی سه‌ماهه دوم سال جاری، رکوردی جدید در زمینه فروش قطعاتی مانند کارت گرافیکی برجای بگذارد که این امر به لطف همکاری این شرکت با گیگابایت میسر شده است.

 

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، کمپانی‌های گیگابایت و ام‌اس‌آی اخیرا توانستند با کمک کریپتوکارنسی ماینینگ ترند (cryptocurrency mining trend) پیشرفت چشمگیری را در فروش خود در ماه ژوئن به عرصه ظهور برسانند.

مطابق این گزارش، کمپانی گیگابایت توانست در سه‌ماهه دوم سال میلادی جاری فروش کارت‌های گرافیکی خود را از ۹۰۰ هزار عدد در سه‌ماهه اول به یک میلیون نسخه برساند.
این موضوع زمانی جالب می‌شود که بدانید شرایط این شرکت در تمامی جنبه‌های این گزارش چندان جالب نبوده است و عرضه مادربردهای این کمپانی از ۳.۵ میلیون دستگاه در سه‌ماهه اول سال میلادی جاری به تنها ۳.۱ میلیون عدد در سه‌ماهه دوم رسیده است.

البته عرضه نوت‌بوک‌ها و مادربردهای کمپانی ام‌اس‌آی در سه‌ماهه دوم سال میلادی جاری کاهش پیدا کرد، اما عرضه کارت‌های گرافیکی این کمپانی به میزان ۶ درصد افزایش داشته است.
 

83

 

برخی از متخصصان انتظار دارند که عرضه کارت‌های گرافیکی و مادربردهای ام‌اس‌آی در ماه جولای نسبت به ماه ژوئن کاهشی پیدا کند، اما در ادامه و در ماه اوت و سپتامبر دوباره با افزایشی چشم‌گیر روبرو شود.

همچنین انتظار می‌رود که عرضه نوت‌بوک‌های این کمپانی نیز در سه‌ماهه سوم سال میلادی ۲۰۱۷ به میزان ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

با این وجود کمپانی گیگابایت نگرش محافظه‌کارانه‌ای را در قبال عرضه‌های خود در سه‌ماهه سوم سال در پیش گرفته است و انتظار دارد تا عرضه مادربردهایش تنها به میزان ۵ تا ۱۰ درصد افزایش داشته باشد.
این کمپانی همچنین انتظار دارد که عرضه کارت گرافیک‌های خود به میزان ۱۰ درصد در بازه زمانی یاد شده کاهش داشته باشد زیرا تقاضاهای mining trend به‌صورت رفته‌رفته کاهش خواهند یافت.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *