شارژر آیفون رایگان در سراسر جهان عوض می‌شود

شارژر آیفون رایگان در سراسر جهان عوض می‌شود
شماران سیستم – این شارژرها که مبتنی بر کابلUSBفعالیت می‌کند بین سال‌های 2009 تا 2012 میلادی در 37 کشور جهان عرضه شدند که البته بیشتر این کشورها در منطقه اروپا قرار دارند.
 

شرکت اپل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تمام شارژرهای مخصوص گوشی هوشمند آیفون را از سراسر بازار جمع‌آوری می‌کند تا احتمال افزایش دما و آتش‌سوزی در آنها به کسی آسیب وارد نکند.

به گزارش شماران سیستم، این شارژرها که مبتنی بر کابل USB فعالیت می‌کند بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ میلادی در ۳۷ کشور جهان عرضه شدند که البته بیشتر این کشورها در منطقه اروپا قرار دارند و به‌جز آن‌هم شارژرهایی که در دیگر کشورها عرضه شده‌اند احتمال آتش‌سوزی دارند.

این طور که خبرگزاری بی‌بی‌سی گزارش داده است، اپل اختلال در شارژرهای خود را فقط محدود برخی موارد می‌داند و با این وجود تصمیم گرفته است برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی تمامی شارژرها را به صورت رایگان عوض کند.

این شرکت در بیانیه خود اعلام کرد که برای اجرای این طرح تمامی شعبات اپل در سراسر جهان آمادگی دارند تا شارژرها را به صورت رایگان تعویض کنند.

شارژرهای معیوب برای گوشی‌های هوشمند آیفون 3GS، 4 و 4G عرضه شدند و البته در برخی مواقع این شارژرها به عنوان لوازم جانبی به صورت جداگانه به فروش رسیدند. مدل این شارژر معیوب A۱۳۰۰است.

933272
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *