داستان موفقیت شرکت البا گاز با نام تجاری آلتون

مصاحبه با مدیر مالی شرکت البا گاز
آقای مولازاده

1. خلاصه‌ای از فعالیت شرکت محترم البا گاز را توضیح بفرمایید.

شرکت البا گاز در تاریخ 1381/08/14 با مسئولیت محدود تاسیس شد و از زمان تاسیس تا اواخر سال 84 ساخت سالن‌های تولید و نصب تجهیزات و ماشین آلات بطول انجامید. طبق اساسنامه، فعالیت اصلی شرکت تولید انواع اجاق گاز، بخاری گازی، آبگرمکن، ماشین لباسشویی، یخچال، هود، سینک و فر توکار (با برندهای آلتون، لوفرا و لوکاتی ) است. البته تولید محصولات شرکت از ابتدای سال 85 با تولید اجاق گاز مبله آغاز و به‌سرعت توانستیم سهم قابل توجهی از بازار این محصول را بخود اختصاص دهیم تا جایی که با تنوع در محصولات و بالا بردن سطح کیفی آنها، بعنوان یکی از برند‌های مطرح کشور محسوب می‌شویم.

2. با توجه به گسترش روز افزون محیط اقتصادی و به تبع آن پیشرفت صنایع، نرم افزار شماران، تا چه حد توانسته است خود را با این تغییرات همسو نماید و آیا این امر پاسخگوی نیاز شرکت آلبا بوده است؟

تا جایی که من از تغییرات قوانین از جمله ق.م.م. و تامین اجتماعی و امثالهم شناخت دارم و همچنین از اطلاعاتی که از همکاران کارشناس صنایع کسب کرده‌ام تا حدود زیادی نرم‌افزار شماران همه تغییرات را پوشش داده است و این از محاسن این نرم‌افزار است .

3. آیا نرم‌افزار شماران پاسخ گوی نیازهای شما در این زمینه بوده است؟ نظر شما در مورد خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی شرکت شماران سیستم چیست؟

در حدود 8 سال است که با نرم‌افزار شماران کار می‌کنیم و علیرغم تحولات گسترده در سیستم مدیریتی و چارت سازمانی شرکت آلبا، شرکت شماران سیستم تا حدود زیادی مشکلات اعلام شده را برطرف نموده است و این نکته نشان دهنده مشتری مداری و جلب رضایت مشتری از سوی آن تشکیلات است و همین امر باعث شده درصدد راه‌اندازی نرم‌افزارهای ERP، داشبورد و  BPMS باشیم.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *