روبوکار بدون دخالت انسان از تپه گودوود بالا رفت

شماران سیستم –   این خودرو چیزی در حدود 1.9 کیلومتر را با استفاده از فقط سنسورها و سیستم‌هایش از این تپه بالا رفت.

 

 

این نخستینAV خواهد بود که به مستغلات لرد مارچ راه می‌یابد.
 
به گزارش شماران سیستم به نقل از cnet، با اینکه مسافتی که خودران شرکتRoborace طی کرد تنها در حدود 2 کیلومتر بود ولی ورود آن به فستیوال سرعت Goodwood لحطه ای ویژه به شمار میرود.
 
روبوکار، ماشین مسابقه خودران که ستاره سری مسابقه خودش است، نخستین خودروی خودرانی خواهد بود که در این مقطع از عهده این تپه نوردی برمی‌آید.
هیچ انسانی در رانندگی آن دخیل نبود، و این خودرو چیزی در حدود 1.9 کیلومتر را با استفاده از فقط سنسورها و سیستم‌هایش از این تپه بالا رفت
 
روبوکار نخستین بار پارسال بود که در گودوود، به عنوان بخشی ازFuture Lab فستیوال سرعت، در انظار ظاهر شد. این خودرو امسال نیز حضور خواهد داشت، و این گروه یک تجربهVR (واقعیت مجازی) غوطه‌ورکننده را در اختیار قرار خواهد داد که کاربران با آن می توانند بالا رفتن این خودرو را از زاویه دید آن تماشا کنند.
روباتیک و حمل و نقل خودران تم‌های اساسیFuture Lab امسال خواهد بود، که با نمایش‌ها و تست‌های تعاملی تکمیل می‌شود.

 

22

 

اکنون فستیوال سرعت گودوود، در بیست و پنجمین سال خود، به یک رویداد تپه نوردی تبدیل شده که در آن خودروهای بسیار جذابی به خودنمایی می‌پردازند.
گودوود، چه با مسابقات سرعت فرمول یک، نمایش مفاهیم خاص دوران‌های گذشته و چه با رویدادهایی همچون نمایش روبوکار، همیشه ارزش تماشا کردن داشته است، و همه می‌توانند آن را با استفاده یوتیوب، که پخش زنده کل این رویداد را میزبانی می‌کند، تماشا کنند.
 
روبوکاریک خودروی جمع و جور هیجان انگیز است. ساختار تنگ آن کاملا روشن می‌سازد که جایی برای نشستن انسان در آن وجود ندارد. وزن آن کمتر از یک و نیم تن است، و به چهار موتور الکتریکی با قدرت 181 اسب بخار مجهز است.
به منظور حرکت خودران در پیست‌ها، این خودرو با لیدار، رادار، GPS و مجموعه ای از سنسورهای دیگر تجهیز شده است.
در سری‌های مسابقه، شرکتRoborace یکAPI برای این خودرو در نظر گرفته تا هر بار بتواند الگوریتمAI خودش را روی آن پیاده کند.
 
برای دیدن ویدئوی این خودرو در یوتیوب اینجاکلیک کنید.
برای دیدن تصاویری از این خودرو اینجاکلیک کنید.

 

 
 
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *