شرکت مایکروسافت سرویس بلاک‌چین اژور را راه‌اندازی می‌کند

شماران سیستم –   شرکت مایکروسافت قصد دارد که فعالیت‌های خود در زمینه بلاک‌چین را پیش از پیش گسترش دهد. این شرکت، سرویس بلاک‌چین اژور را به بازار عرضه خواهد کرد.

 

 

شرکت مایکروسافت قصد دارد که سرویس‌های بلاک‌چین خود بهتر کند و به همین خاطر سرویس بلاک‌چین اژور را که یک سیستم کاملاً مدیریت‌شده است به بازار عرضه خواهد کرد.
این سرویس با هدف حذف پیچیدگی و نقاط مسئله‌ساز از ایجاد و حفظ شبکه‌های بلاک‌چین طراحی شده است.
به گزارش شماران سیستم به نقل از ونچربیت، شرکت مایکروسافت در پستی که در وبلاگ خود منتشر کرد اعلام کرده «کاربران می‌توانند با چند کلیلک ساده، این شبکه بلاک‌چین مجاز را ایجاد کنند و استقرار دهند
گفتنی است این شرکت به شکلی موثر و فعال برای عرضه این سرویس تلاش کرده است. مایکروسافت در سال گذشته"Azure Block chain Workbench" را به بازار عرضه کرد.
فرانک شاو، مدیر ارتباطات مایکروسافت، از این سیستم به عنوان یک رابط کاربری ساده برای مدل‌سازی اپلیکیشن‌های بلاک‌چین در شبکه تحت حمایت اژور باید کرد.
  توسعه‌دهندگان در ماه نوامبر سال 2018 توانستند به کیت توسعه‌دهنده بلاک‌چین اژور دسترسی پیدا کنند.
این کیت نسبت به"Block chain Workbench" قابلیت‌های بیشتری دارد و بیشتر بر اتصال رابط یکپارچه‌سازی داده‌ها و سیستم‌ها و استقرار قراردادهای هوشمند و شبکه‌های بلاک‌چین تمرکز دارد.

 

workbench

 

از نظر فنی، سرویس بلاک‌چین اژور به صورت مسنجر پیش‌نمایش عرضه می‌شود. مایکروسافت اعلام کرده که نخستین شرکتی که از این سرویس بهره‌مند خواهد شد، "J.P.Margan" است.
شایان ذکر است که این شرکت در حال حاضر از سرویس‌های بلاک چین مایکروسافت استفاده می‌کنند.
همچنین این سرویس شامل اینترسوئیچ، بوهلر و استارباکس است
اسکات گاترین، معاون اجرایی مایکروسافت، اذعان داشت: «ما به دنبال این هستیم که به جای عرضه مجموعه‌ای از فناوری‌ها، به صورت واقعی آنها را تست و از عدم وجود مشکل در آنها اطمینان حاصل کنیم
​​​​​​​وی همچنین در مورد نحوه تکمیل پایگاه‌های داده خود توسط بلاک‌چین اطلاعاتی ارائه کرد.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *