مدیر گوگل در کمپین انتخاباتی «هیلاری کلینتون» برای ریاست جمهوری آمریکا

شماران سیستم – باراک اوباما هم قبلا گفته بود که در جریان نخستین انتخاب اوبرای ورود به کاخ سفید کلان داده‌ها(Big Data) توانستند بیشترین تاثیر را برای موفقیت در این زمینه برجا بگذارند.

«هیلاری کلینتون» گزینه اصلی حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ یکی از مدیران ارشد گوگل را به عنوان یکی از اعضای اصلی کمپین خود استخدام کرد.

به گزارش شماران سیستم به نقل از آی‌تی‌پی، یک منبع آگاه نزدیک به این کمپین که نخواست نامش فاش شود به روزنامه «واشنگتن پست» گزارش داد که کلینتون «استفانی هانون» مدیر تولید گوگل در حوزه نوآوری‌های شهری و تاثیرات اجتماعی را متقاعد کرده است تا مدیریت مرکز فناوری برای فعالیت‌های انتخاباتی او را عهده‌دار شود.

طی دو دوره گذشته از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فناوری مهم‌ترین نقش را برعهده داشته است و شبکه‌های اجتماعی توانستند توجه مردم را بیش از هر زمان دیگر به این اتفاق سیاسی بزرگ جلب کند.

«باراک اوباما» پیش‌تر توضیح داده بود که در جریان نخستین انتخاب او برای ورود به کاخ سفید کلان داده‌ها(Big Data) توانستند بیشترین تاثیر را برای موفقیت در این زمینه برجا بگذارند.
هانون پیش از این به عنوان مدیر تولید در پروژه‌های Maps، Apps، Wave و Gmail در شرکت گوگل فعالیت کرده و برای دوره‌های زمانی کوتاه با دیگر شرکت‌ها فعالیت‌هایی داشته است که از جمله آنها می‌توان به همکاری با فیس‌بوک برای مدت ۱۰ ماه اشاره کرد.

این خانم پس از بیرون آمدن از فیس‌بوک بار دیگر وارد گوگل شد تا پست کنونی به عنوان مدیر تولید گوگل در حوزه نوآوری‌های شهری و تاثیرات اجتماعی را برعهده بگیرد.
پیش از این نیز هانون بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۲ به عنوان مهندس نرم‌افزار با شرکت سیسکو همکاری کرد.

«هیلاری کلینتون» هنوز به صورت رسمی خود را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود که خبر مربوطه طی چند هفته آتی منتشر شود.

 

 
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *