امکان عرضه سرویس ایمیل توسط زوم

شماران سیستم –  نرم‌افزار زوم به دلیل ارائه امکان تماس تصویری آسان به یکی از فناوری های برنده در سال 2020 تبدیل شد و هم اکنون به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا موفقیت خود را در جای دیگری نیز امتحان کند.

افشاگری‌ها خبر از آن دارند که زوم در تلاش است تا سرویس های جدیدی نظیر ایمیل و نرم‌افزار تقویم را به پلتفرم تماس تصویری خود بیفزاید.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، نرم‌افزار زوم به دلیل ارائه امکان تماس تصویری آسان به یکی از فناوری های برنده در سال 2020 تبدیل شد و هم اکنون به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا موفقیت خود را در جای دیگری نیز امتحان کند.

 

گزارش های به دست آمده خبر از آن می‌دهند که زوم در حال ایجاد سرویس ایمیل خودش است و همچنین درنظر دارد تا نرم‌افزار تقویمی را نیز برای آن عرضه کند. اخبار رسانه‌ها همچنین حاکی از آن هستند که احتمالا این سرویس به زودی و در اوایل سال 2021 به کاربران ارائه خواهد شد. منابع افشا کننده این اخبار از زوم اعلام کرده‌اند که سرویس ایمیلی که این کمپانی در حال ساخت آن است با هدف تجربه نسل جدید از فناوری ایمیل ایجاد شده و تنها تقلیدی از سرویس های ایمیل پرطرفدار فعلی نیست. گفته می‌شود که این سرویس و همچنین نرم‌افزار تقویم در مراحل اولیه تولید هستند و ادامه این پروژه‌ها تضمین شده نیست.

 zoomemail

اگر اطلاعات به دست آمده از افشاگری‌ها دقیق باشند می‌توان حدس زد که زوم امیدوار است تا پلتفرم همه جانبه‌ای ایجاد کند که در آن تمامی سرویس‌ها از قبیل تماس ویدیویی، ایمیل و ابزار بهره‌وری نظیر پیام‌رسانی در کنار یکدیگر به نفع آسان‌تر شدن کارهای کاربران فعالیت کنند. این کمپانی هنوز در رابطه با افشاگری‌های اخیر اظهار نظری نکرده است. البته انجام چنین اقدامی از سوی زوم بسیار محتمل است. این کمپانی هم اکنون به دلیل شرایط به وجود آمده در جهان در مرکز توجه قرار گرفته اما می‌داند که محبوبیتش ممکن است با تمام شدن دورکاری و بازگشت کارمندان به دفاتر کارشان در خطر باشد.

از طرف دیگر سرویس‌هایی نظیر گوگل میت و مایکروسافت تیمز نیز خطری جدی برای زوم محسوب می‌شوند. ​​​​​​​ایمیل و سایر سرویس های مشابه می‌تواند به کاربران دلیلی برای حفظ زوم در دوران پساکرونا ارائه کند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *