ساخت فریم ورک جدید توسط مایکروسافت برای حفظ امنیت سیستم‌های یادگیری ماشینی

شماران سیستم –  سازمان عام‌المنفعه  MITRE در همکاری با 12 کمپانی فناوری بزرگ نظیر مایکروسافت، آی‌بی‌ام و انویدیا سیستم ویژه‌ای به نام Adversarial ML Threat Matrix رونمایی کرده است. سیستم یاد شده درواقع فریم ورکی است که به تحلیلگران امنیت در تشخیص، هشیاری، پاسخ دادن و رفع خطرهایی که سیستم یادگیری ماشینی را هدف قرار می‌دهد، کمک می‌کند.

کمپانی مایکروسافت به‌تازگی در همکاری با غول‌های فناوری نام‌آشنا فریم ورک جدیدی را به‌منظور تقویت کسب‌وکارها در برابر حملات سایبری به سیستم‌های یادگیری ماشینی ارائه کرده است.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، سازمان عام‌المنفعه  MITRE در همکاری با 12 کمپانی فناوری بزرگ نظیر مایکروسافت، آی‌بی‌ام و انویدیا سیستم ویژه‌ای به نام Adversarial ML Threat Matrix رونمایی کرده است. سیستم یاد شده درواقع فریم ورکی است که به تحلیلگران امنیت در تشخیص، هشیاری، پاسخ دادن و رفع خطرهایی که سیستم یادگیری ماشینی را هدف قرار می‌دهد، کمک می‌کند.

 

مایکروسافت اظهار کرده است که افزایش دائمی شمار حمله‌های سایبری به سیستم‌های یادگیری ماشینی تجاری در سراسر جهان عامل اصلی ایجاد این فریم ورک بوده است. مایکروسافت با نظرسنجی از 28 کسب‌وکار اصلی دریافت که تقریبا تمامی این کمپانی‌ها از خطراتی که ادامه فعالیت سیستم‌های یادگیری ماشینی را تهدید می‌کنند آگاهی ندارند و 25 کمپانی از این 28 مورد اعلام کرده‌اند که ابزار مناسبی برای ایمن‌سازی سیستم یادگیری ماشینی‌شان ندارند.

microframework

فریم ورک Adversarial ML Threat Matrix به‌منظور اطمینان‌دهی به چنین سازمان‌هایی در پی آن است که با تقویت سیم‌های امنیتی آنها را برای دفاع از سیستم‌های یادگیری ماشینی در برابر حمله‌های خطرآفرین حفظ کند. ​​​​​​​در این فریم ورک شماری از نقص‌های گذشته و رفتارهای مخاطره‌آمیزی که توسط مایکروسافت در طی سال‌ها کشف شده است، جای داده شده است. سیستم Adversarial ML Threat Matrix  در گیت هاب اکنون در دسترس مشاغل علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر قرار گرفته است.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *