گروه شرکت های شماران

موسسه حسابرسی شماران

موسسه خدمات حسابداری و حسابرسی شماران به‌منظور انجام خدمات و مشاوره مالی، حسابداری، مدیریتی و مالیاتی و همچنین کنترل عملکرد حسابداری در شرکت‌ها، در سال 1363 آغاز به کارکرد.
این موسسه بیش از 10 سال طراحی سیستم شرکت‌های مختلف را در دستور کار خود قرار داده و یکی از اهداف این موسسه طراحی سیستم مدیریت مالی با هدف بهبود در فرایندهای مالی برای سازمان‌های خصوصی و دولتی است.

سال 1363

شماران سیستم

شرکت شماران سیستم در سال 1373 با اخذ مجوز از شورای عالی انفورماتیک تأسیس شد. این شرکت بیش از سه دهه تجربه درخشان را در زمینه طراحی، تولید، استقرار و پیاده‌سازی نرم‌افزار جامع و یکپارچه در حوزه‌‏‏‏‏‏‏ها‏‏‏ی مالی، اداری، بازرگانی، تولید و مهندسی را پشت سر گذاشته است و امروزه با هزاران مشتری در صنایع مختلف و در اختیار داشتن کامل‏ترین و متنوع‏ترین نرم ‏افزار جامع و یکپارچه از پیشروترین شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات ایران محسوب می‏شود.
شماران سیستم از سال 1385 ضمن تمرکز بر محصولات مبتنی بر مدیریت فرایند‏‏‏‏‏‏ها‏‏‏ی کسب‌وکار و نرم ‏افزار ERP با در نظر گرفتن نیاز‏‏‏‏‏‏ها‏‏‏ی صادراتی، جهت ورود به بازار‏‏‏‏‏‏ها‏‏‏ی جها‏‏‏نی، افق‌‏‏‏‏‏‏ها‏‏‏ی جدیدی را در حوزه فناوری اطلاعات گشوده است.

سال 1373

راهبران شماران سیستم

یکی از مزیت‌های ویژه گروه شماران ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان به‌عنوان یکی از سرمایه‌های اصلی است ، شرکت راهبران شماران سیستم در سال 1388 باهدف ارائه تخصصی خدمات پس از فروش تأسیس گردید.در همین راستا با تغییر استراتژی و با نگاه به شرکت های بزرگ نرم افزاری دنیا ارائه خدمات پس از فروش توسعه پیدا کرد و از چارچوب شرکت راهبران شماران سیستم خارج گردید و به شبکه گسترده ای از نمایندگان خدمات پس از فروش تحت نظارت شرکت راهبران سپرده شد . 
تمامی خدماتی که در چارچوب قرارداد پشتیبانی تعریف شده از طریق شرکت های پشتیبان  قابل ارائه و پیگیری است و شرکت راهبران شماران سیستم به عنوان ناظر کیفی به طور مستمر سطح خدمات ارائه شده را پایش می کند .

سال 1388

آتیه شماران

شرکت آتیه شماران به‌منظور یکپارچه‌سازی سیاست‌ها و استراتژی‌های مدیریتی در گروه شماران در سال 1394 آغاز به کارکرد.
این شرکت با هدف هدایت، مدیریت و تبیین خط‌مشی و تدوین استراتژی عرضه محصولات و خدمات شرکت‌های گروه تأسیس شده است.
نظم‌بخشی، هم‌افزایی اهداف و تدوین فعالیت‌های شرکت‌های در حال تأسیس نیز از سایر اهداف این شرکت است.

سال 1394

شماران تِک

شرکت شماران تک سیستم به‌ منظور سیاست‌گذاری در مورد تولید محصولات برای عرضه به بازارهای جهانی در سال 1394 آغاز به کار کرد. یکی از فعالیت‌های شرکت شماران تک حضور در نمایشگاه‌های برگزارشده در خارج از کشور و بازار سازی در عرضه بین‌المللی است.
تولید چندزبانه نرم‌افزار شاتو پلاس برای عرضه در کشورهای مختلف یکی از مهم‌ترین دستاورد شرکت شماران تک محسوب می‌شود.

سال 1394