کسب و کارهای کوچک

راه‌حل شرکت شماران سیستم برای کسب و کارهای کوچک , شرکت‌های خدماتی، بازرگانی و تولیدی کوچک نرم‌افزار برنا است که حاصل سه دهه فعالیت در حوزه ارائه نرم‌افزارهای یکپارچه و استفاده از تجربیات برتر در صنایع مختلف است. ارائه این محصول در راستای پاسخگویی به نیازهای مدیران کسب ‌و کارهای رو به رشد است که با رعایت کلیه استانداردها و استفاده از جدیدترین قوانین، طراحی تولید و به بازار عرضه‌شده است.

برنا بر اساس استراتژی حمایت از کسب ‌و کارهای کوچک و رو به رشد طراحی ‌شده است و با رعایت کلیه استانداردها و استفاده از جدیدترین قوانین و کاربری آسان در قالب یک نرم‌افزاری یکپارچه باعث شده تا ابزاری قوی و باصرفه اقتصادی بالا در اختیار کاربران قرار دهد.

از نقاط قوت این نرم‌افزار می‌توان به‌سادگی بیشتر فرم‌ها و ارتباط راحت‌تر کاربران با برنامه اشاره کرد که امکان تسریع در عملیات سازمانی را فراهم می‌آورد و ارائه به لحظه گزارش‌های مدیریتی برای تصمیم‌گیری بهینه مدیران و گزارشات به ذینفعان بیرونی نظیر وزارت دارایی، سازمان تأمین اجتماعی و سایر ارگان‌ها اشاره نمود.

نرم افزار های پیشنهادی در این حوزه:

نرم‌افزاری ساده و چابک با صرفه اقتصادی برای یکپارچه‌سازی شرکت‌ها و صنایع متوسط و رو به رشد با نگرش عملیاتی و استفاده از تجربیات چند ساله پیشتاز مبتنی بر DSS جهت شرکت‌های بازرگانی، صنعتی، تولیدی و خدماتی با بیش از 20 زیرسیستم که علاوه بر سادگی، راه‌حلی کارا و بهینه برای کسب‌وکارهای مختلف و با پتانسیل محسوب می‌گردد. نرم‌افزار برنا در حوزه‌های خدماتی، بازرگانی و تولیدی کاربرد خواهد داشت و در 5 حوزه مالی، انبار، فروش، تولید و مدیریت، کلیه نیازهای یک بنگاه متوسط را پوشش خواهد داد.

از نقاط قوت این نرم‌افزار می‌توان به‌سادگی بیشتر فرم‌ها و ارتباط راحت‌تر کاربران با برنامه اشاره کرد که امکان تسریع در عملیات سازمانی را فراهم می‌آورد

نرم‌افزاری برای مدیریت مدارک و مستندات یا اتوماسیون اداری برای نظم دهی به امور دبیرخانه‌ها و گردش کاری بین پست‌های سازمانی که به‌عنوان یک ابزار قدرتمند، قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مدیران سازمان قرار می‏‌دهد تا اداره بدون کاغذ را محقق سازند. مدیران و کاربران سازمان با این نرم‌افزار بدون حضور فیزیکی در محل سازمان، در هر لحظه و هر مکان امکان دسترسی به نامه‌ها، ارجاعات و فرآیندهای سازمان را دارند. مدیران می‌توانند به کمک کارتابل فرآیندهای سازمان را کنترل و هدایت کند.