امکانات جدید نرم افزار پیشتاز

با توجه به نیاز کاربران و پیشرفت سهولت کار با نرم افزار شرکت شماران سیستم با ارائه نسل جدید نرم افزار با نام پیشتاز تغییراتی بر روی سیستم اعمال ، که برخی از این تغییرات به صورت مختصر ارائه می گردد .
از این پس کاربران هنگام استفاده از نرم افزار قادر خواهند بود هر فرمی را که بخواهند تغییر چیدمان دهند، آیتم های فرم را جابجا کرده و یا اقلامی را که نیاز ندارند حذف نمایند، عنوان های دلخواه خود را جایگزین نام فیلدها و ستون ها کنند، ابعاد فرم را تغییر دهند و ستون های جداول موجود در فرم را حذف کرده یا تغییر سایز دهند. گزارش ساز پیشرفته نیز به نرم افزار اضافه شده است که امکان ارائه گزارشات درخواستی مشتری در چهار سطح و در فضایی مشابه فضای گزارشات موجود در نرم افزار با اعمال فیلتر های دلخواه زمان اجرای گزارش را فراهم ساخته است.
در نسخه های جدید امکان ثبت سند خرید معلق ایجاد شده است. با این امکان هم زمان با ثبت مبلغ رسید کالا، یک سند در تاریخ رسید کالا به انبار به عنوان خرید معلق و یک سند در تاریخ ثبت مبلغ رسید به عنوان خرید قطعی ثبت می شود و دیگر الزامی به همزمانی تاریخ رسید کالا و تاریخ ریالی کردن رسید نمی باشد. فرآیند سفارش کالا، خرید و فروش در نرم افزار ایجاد شده است. در این فرآیند می توان پس از دریافت سفارش از مشتری، بر اساس سفارش مورد نظر، عملیات خرید و سپس فروش را ثبت نمود. جهت پیگیری این روند، گزارش پیگیری فرآیند نیز به برنامه اضافه شده است. امکان درج کالای تکراری در فرم های رسید انبار، رسید ریالی، فاکتور خرید ارزی، سفارش کالا، فاکتور فروش و فاکتور فروش ارزی ایجاد شده است که از این طریق می توان کالای یکسان را در یک عملیات ثبت نمود. در عملیات دستور تحویل فیلد "تاریخ انقضا" اضافه شده است و در عملیات حواله فروش تنها دستور تحویل هایی قابل انتخاب می باشند که دارای اعتبار هستند. در فرم ثبت عملیات تولید امکان ثبت گزارش تولید گروهی ایجاد شده است که از این طریق علاوه بر ثبت عملیات تولید محصول انتخاب شده، گزارش تولید مراحل قبل از آن نیز ثبت می گردند. یک فرم تحت وب جهت ثبت سفارش مشتریان به صورت آنلاین ایجاد شده است و اطلاعات ثبت شده، در فرم سفارش کالا در پیشتاز نمایش داده می شود. امکان ثبت هزینه حمل برای اعلامیه ورود و رسید انبارهایی که هنوز ریالی نشده اند در پیش نویس تنخواه و تنخواه گردان ایجاد شده است و به سه روش مقدار کالا، درصدی و دلخواه قابل تسهیم به کالاهای اعلامیه ورود و یا رسید مورد نظر می باشد. در زمان ثبت کاردکس هر یک از ردیف های رسید ریالی مبلغ هر ردیف را با هزینه حمل آن جمع و در کاردکس نمایش می دهد و امکان ثبت سند نیز برای هزینه حمل در تنخواه و رسید ریالی ایجاد گشته است. در عملیات مربوط به کالا، امکان ثبت سریال کالا به صورت ترکیبی از حرف و عدد ایجاد شده است. امکانی ایجاد شده است که در شرایطی که در پیش فاکتور فیلد تناژ کل فعال باشد، کنترل تعداد پیش فاکتور در دستور تحویل بر اساس مقدار کل پیش فاکتور صورت می پذیرد.
از دیگر تغییرات نرم افزار می توان به مواردی همچون اضافه شدن سریال سایت در برگشت از فروش، گزارش ماندگاری پرسنل، گزارش خرید های با تاخیر، گزارش موجودی انبارک ها، امکان انتخاب بیش از یک کالا در باسکول ورودی، تغییرات کلی در فرم تسهیم هزینه های سفارشات خارجی به نحوی که تمام هزینه های یک سفارش یکباره قابل تسهیم باشند، اضافه شدن ستون درصد افزایش مجاز در پیش فاکتور، اضافه شدن ستون در صد افزایش در درخواست خرید، اضافه شدن ستون وزن باسکول در حواله فروش اشاره نمود.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *