استقرار و پیاده سازی نرم افزار مدیریت فرایند های کسب و کار در دانشگاه صنعتی شریف

بر اساس گزارش واحد انفورماتیک معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف، راه‌اندازی نرم‌افزار مدیریت فرایندهای کسب‌وکار (BPMS) با موفقیت به پایان رسید.

در این دانشگاه فرایندهای درخواست اماکن، فرایندهای نقلیه ،درخواست همایش، درخواست سمینار و فرایندهای امور مناسبتی به‌طور کامل پیاده‌سازی و مورداستفاده قرارگرفته شده است. این بخش از پیاده‌سازی فرایندها، فاز اول راه‌اندازی نرم‌افزار فرایندهای کسب‌وکار در دانشگاه است.

فاز دوم این پروژه راه‌اندازی نرم افزار BPMS در سایر  معاونت‌ها و بخش‌های مختلف دانشگاه است و تمامی فرایندهای دانشگاه صنعتی شریف در یک بستر یکپارچه، عملیاتی خواهند شد.

در این عملیات، گروه تحلیل شماران سیستم وظیفه  مهندسی مجدد فرایندهای موجود و استخراج طرح نهایی و بهینه‌سازی فرایندها را به عهده داشت.

نرم افزار پیاده سازی شده  تنها نرم افزار مدیریت فرایند های کسب و کار بومی ایرانی با نام تجاری شاتو پلاس  است که موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی از شرکت تک کانادا شده است .این نرم افزار در بستر متن‌باز و عدم وابستگی به سیستم عامل توسط شرکت شماران سیستم طراحی و تولید شده است.

شرکت راهبران شماران سیستم که یکی از زیرمجموعه های شرکت شماران سیستم است. مسئولیت پیاده سازی این نرم‌افزار در دانشگاه صنعتی شریف به عهده راهبران شماران سیستم بوده است.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *