آفیس آنلاین با دراپ باکس سازگار می‌شود

شماران سیستم –  به‌ تازگی دراپ باکس اعلام کرده است که نسخه جدید این سیستم می‌تواند از این‌ پس از فایل‌های آفیس ورد نیز پشتیبانی کند و ویرایش این فایل‌ها توسط نرم‌افزار نام‌برده برای کاربران ممکن خواهد شد.

 

 

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، اگر این نسخه که هم‌اکنون به‌صورت بتا عرضه می‌شود، را در اختیار داشته باشید می‌توانید به‌طور مستقیم از پوشه‌های خود بخش متن، صفحات گسترده و سخنرانی را ایجاد کرده و سپس با استفاده از کنترل‌های استاندارد دراپ باکس آنها را به اشتراک بگذارید.

همچنین هم‌اکنون فایل‌های آفیس موجود با فرمت‌هایی مانند. docs و.xls بدون توجه به نرم‌افزاری که آنها را ایجاد کرده است به‌ طور مستقیم از طریق دراپ باکس باز می‌شوند. ذخیره این فایل‌ها بعد از ویرایش کردنشان هم موجب تغییر فرمت آنها نخواهد شد پس به‌ این‌ ترتیب اگر این فایل را به کسی ارسال کنید با مشکل ناسازگاری با سیستم دریافت‌کننده مواجه نخواهید شد. 

 

Gsuit

 

حتی نظرهای گوگل داکز با سیستم دراپ باکس گره خورده است و تمامی متن‌های ذخیره شده در مدارک پوشه به اشتراک گذاشته شده قابل جست‌وجو هستند و به‌ این‌ ترتیب ردیابی فایل‌های موردعلاقه‌تان راحت‌تر خواهد شد.
لازم به ذکر است که این نسخه از دراپ باکس تنها برای مشتریان G Suite فعال است اما پس از پایان دوره تست برای همه کاربران فعال خواهد شد
البته جالب است بدانید که سخاوت دراپ باکس این روزها با ارائه قابلیت‌های جدید کمتر شده است و در همین راستا حساب‌های کاربران رایگان این سیستم به سه دستگاه محدود شده است.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *