آیفون 7 اپل تصاویر راسه‌بعدی پخش می‌کند

شماران سیستم – درحالیکه برخی منابع آگاه از این گوشی هوشمند با نامiPhone 6Sیادکرده‌اند، برخی دیگر بر این باورند که اپل این محصول را بانامiPhone 7به دست کاربران می‌رساند.

هنوز مدت زیادی از زمان معرفی دو گوشی هوشمند آیفون ۶ و ۶ Plus نگذشته است و منابع آگاه در کشور تایوان از هم‌اکنون مشخصات مدل بعدی گوشی هوشمند اپل را پیش‌بینی کرده‌اند.

به گزارش شماران سیستم، روزنامه اکونومیک‌دیلی‌نیوز چاپ کشور تایوان در آخرین شماره خود نوشت که اپل فعالیت خود را برای تولید گوشی هوشمند جدیدی آغاز کرده است شامل نمایشگر سه‌بعدی می‌شود و برای تماشای تصاویر سه‌بعدی در آن نیازی به استفاده از عینک‌های مخصوص نیست.

در حالی که برخی منابع آگاه از این گوشی هوشمند با نام iPhone 6S یاد کرده‌اند، برخی دیگر بر این باورند که اپل این محصول را با نام iPhone 7 به دست کاربران می‌رساند.

منابع آگاه تایوانی توضیح داده‌اند که سیستم ویژه اپل برای نمایش تصاویر سه‌بعدی ترکیب جامع اکوسیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است که طی آن عینک‌های ویژه برای تماشای تصاویر سه‌بعدی حذف می‌شوند.
گفته شده است فناوری لمسی ویژه‌ای که اپل از مدل آیفون ۵ به بعد از آن بهره می‌برد برای نمایش تصاویر سه‌بعدی بدون عینک‌های ویژه کارایی نخواهد داشت و به همین خاطر شرکت اپل برای استفاده از سیستم لمسی جدید همکاری‌هایی را با شرکت TPK آغاز کرده است.

این نخستین باری نیست که اپل تمایل به استفاده از فناوری‌های سه‌بعدی دارد و البته با توجه به اینکه از هم‌اکنون حدود یک سال تا زمان عرضه مدل بعدی آیفون باقی مانده است، احتمال می‌رود این گمانه‌زنی‌ها تغییر کند.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *