احتمال ساخت نسخه‌ای از ویندوز 10 اکس برای دستگاه‌های اینترنت اشیاء

شماران سیستم – این شرکت به تازگی شروع به اعلام درخواست نیرو کرده است و متخصصان مدنظر آنها برای این پروژه باید دارای قابلیت‌های کار کردن با اینترنت اشیاء را داشته باشند.

 

اینترنت اشیاء بخشی مهم از آینده فناوری است و به نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز از این موضوع آگاه است زیرا اخبار منتشر شده خبر از احتمال ساخت نسخه‌ای از ویندوز 10 اکس (10X) برای دستگاه های اینترنت اشیا می‌دهند.
به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، منبع این اخبار در حقیقت به نوعی وب‌سایت خود مایکروسافت است.
این شرکت به تازگی شروع به اعلام درخواست نیرو کرده است و متخصصان مدنظر آنها برای این پروژه باید دارای قابلیت‌های کار کردن با اینترنت اشیاء را داشته باشند.
ویندوز 10 اکس در حقیقت نسخه‌ای جدید از ویندوز 10 است که با هدف کار کردن بر روی دستگاه‌های چند نمایشگر طراحی و عرضه شده است و با توجه به اخبار یاد شده به نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد کاربری جدیدی برای این سیستم عامل نوظهور خواهیم بود.

23

البته با توجه به عرضه سیستم عامل ویندوز کور(Windows Core OS) دیگر نیازی به پیاده‌سازی گام به گام و ساخت یک سیستم عامل از ابتدا وجود نخواهد داشت، بلکه شرکت مایکروسافت می‌تواند با ایجاد کردن ماژول‌های جدید، به سراغ ایجاد نسخه مد نظر از سیستم عامل خود برود.

با این وجود، هنوز زمان‌بندی مشخصی از این پروژه در اختیار رسانه‌ها وجود نداشته است و با توجه به فرایند جذب نیرو، انتظار نمی‌رود که چنین نسخه‌ای از ویندوز به این زودی‌ها به بازار مصرف راه پیدا کند.
با این تفاسیر باید منتظر باشیم که مایکروسافت اخبار تکمیلی را پس از جذب نیروهای مد نظر خود به رسانه‌ها اعلام کند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *