استفاده “جی بورد” گوگل از هوش مصنوعی برای انتخاب بهترین گیف

شماران سیستم –  به تازگی قابلیت جدیدی به برنامه جی‌بورد گوگل اضافه شده است. این برنامه می‌تواند با استفاده از فناوری هوش مصنوعی به کاربران کمک کند که بهترین استیکر و گیف را انتخاب کنند.

 

 

امروزه گفتگوی کاربران در فضای مجازی به شکلی است نیاز چندانی به استفاده از کلمات طولانی و خسته‌کننده ندارند و می‌توانند احساس خود را با استفاده از استیکر یا گیف بیان کنند.
برنامه جی‌بورد گوگل هم تلاش کرده است که از سایر برنامه‌ها در این زمینه عقب نماند و فضای خود را به شکلی تغییر دهد که متناسب با سلیقه کاربران باشد.

به گزارش شماران سیستم به نقل از ونچربیت، گوگل به تازگی اعلام کرد که برنامه جی‌بورد از یک اپلیکیشن صفحه کلید مجازی استفاده خواهد کرد و با استفاده از هوش مصنوعی تلاش می‌کند که در مکالمات گزینه‌هایی مانند گیف، ایموجی و استیکر را به کاربران پیشنهاد دهند تا بتوانند به شکلی بهتر و واقعی‌تر لحن و احساس خود را بیان کنند.
 
لازم به ذکر است که در حال حاضر این برنامه مخصوص کاربرانی است که از زبان انگلیسی در مکالمات خود استفاده می‌کنند و قرار است که به زودی از سایر زبان‌ها هم در این طرح پشتیبانی شود.

اجرای طرح مذکور به این شکل است که هزاران ایموجی، استیکر و گیف  در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و وقتی از یک سری کلمات خاص استفاده کند، این اشکال به کمک او می‌آیند تا بتواند احساس واقعی خود را بیان کند.

 

Gif

 

البته تعداد کلماتی که برای برنامه جی‌بورد تعریف شده است، محدودیت‌هایی دارد ولی به زودی این طرح با توسعه روبرو خواهد شد و واژه‌های بیشتری را دربرخواهد گرفت.
در حال حاضر کلمات و جملاتی مانند "I LOVE U" در این طرح گنجانده شده است.این قابلیت اشتراک گذاری احساسات با اشخاص مقابل را راحتتر و سریع‌تر می‌کند.

کاربران برای شروع می‌توانند روی آیکون گیف در گوشه بالا سمت چپ برنامه جی‌بورد بزنند. در این گزینه، پیشنهاداتی در زمینه گیف و استیکر برای کاربر وجود دارد. تمامی فرآیندها به صورت آفلاین و درون برنامه انجام می‌شود و تمامی اطلاعات گردآوری‌شده به صورت کاملا خصوصی باقی می‌ماند.

 

 
 
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *