افت فروش ایسوس در ماه اکتبر

شماران سیستم – شرکت ایسوس در آمار و ارقام فروش خود در ماه گذشته میلادی با افتی فاحش روبرو بوده است که این امر نگرانی ‌هایی را برای مدیران این شرکت به همراه داشته است.شرکت ایسوس در آمار و ارقام فروش خود در ماه گذشته میلادی با افتی فاحش روبرو بوده است که این امر نگرانی‌هایی را برای مدیران این شرکت به همراه داشته است.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، شرکت ایسوس به‌تازگی گزارش‌های مالی خود را برای سهام‌داران و رسانه‌ها منتشر ساخته است.

6

این آمار و ارقام نشان می‌دهند که میزان روش کلی این شرکت در ماه اکتبر برابر با ۳۸.۳ میلیارد دلار تایوان برابر با ۱.۲ میلیارد دلار آمریکا بوده است.

این آمار در مقایسه با ماه پیش از آن نشان از افتی ۱۶ درصدی در میزان فروش ایسوس داشته است که این امر موجب نگرانی سهامداران و مسئولان این کمپانی شده است.

به‌این‌ترتیب به نظر می‌رسد که این شرکت برای رسیدن به پایداری باید استراتژی ویژه‌ای را اتخاذ کند و پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های باقی‌مانده از سال ۲۰۱۶ شاهد رویکردی محافظه‌کارانه از این شرکت باشیم.

پیش‌بینی می‌شود که مجموع فروش مادربردهای ایسوس در سال ۲۰۱۶ به ۱۷ تا ۱۷.۵ میلیون عدد برسد و مجموع فروش کارت‌های گرافیکی این شرکت نیز به ۵ میلیون عدد خواهد رسید.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *