اپ استور آمازون دوباره روی اندروید 12 راه‌اندازی شد

شماران سیستم – بسیاری از کاربران اندروید 12 در یک نقص آزار دهنده نمی‌توانستند از نرم افزارهایی که از اپ استور آمازون دانلود کرده بودند استفاده کنند. با این حال به نظر می‌رسد که این مشکل هم اکنون به صورت کامل حل شده است.

به نظر می‌رسد که مشکل کار نکردن نرم‌افزارهای دانلود شده از اپ استور آمازون، روی دستگاه‌های مجهز به اندروید 12 سرانجام پس از یک ماه انتظار حل شده است.

amazon
به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، بسیاری از کاربران اندروید 12 در اثر یک نقص آزار دهنده، تاکنون  نمی‌توانستند از نرم‌افزارهایی که از اپ استور آمازون دانلود کرده بودند استفاده کنند. با این حال به نظر می‌رسد که این مشکل هم اکنون به صورت کامل حل شده است.

یکی از سخنگویان آمازون در این رابطه اظهار داشت که: «ما راه حلی را برای مشکلی که بر راه‌اندازی برنامه‌ها برای آن دسته از مشتریان اپ استور آمازون که دستگاه‌های تلفن همراه خود را به اندروید 12 ارتقاء داده‌اند، منتشر کرده‌ایم. ما در حال تماس با مشتریان خود هستیم و مراحل به‌روزرسانی تجربه اپ استور آنها را انجام می‌دهیم. همچنین از هر گونه اختلالی که این امر ایجاد کرده است متاسفیم.»

amazon2

گفتنی است گزارش‌های کارنکردن نرم افزارهای اپ استور روی سیستم عامل اندروید 12 در اواخر ماه اکتبر به صورت آنلاین توسط کاربران مختلف منتشر شد. آن دسته از کاربرانی که از دستگاه‌های گوگل پیکسل 6 و سامسونگ گلکسی اس 21 استفاده می‌کردند، دریافتند که نمی‌توانند هیچ نرم‌افزاری که قبلا از اپ استور دانلود کرده بودند را اجرا کنند.

البته این مشکل به اینجا ختم نشد و برخی از گزارش‌ها خبر از آن داشت که حتی هیچ نرم‌افزاری در اپ استور نمایش داده نمی‌شود. اگرچه این مشکل کاربران زیادی را درگیر نکرد، اما شناسایی رسمی آن توسط امازون حدود یک ماه زمان برد.
این کمپانی همچنان درباره علت و جزئیات به وجود آمدن این مشکل صحبتی به میان نیاورده است.

با این حال برخی از کارشناسان بر این باور هستند که مشکل کار نکردن نرم افزار‌های اپ استور آمازون روی دستگاه‌های مجهز به اندروید 12 به دلیل عدم سازگاری بین DRM درون آمازون و اندروید 12 به وجود آمده است. البته در این رابطه به صورت رسمی اظهار نظری انجام نشده است، اما به نظر می‌رسد که مشکل به وجود آمده بالاخره حل شده است.
​​​​​​​

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *