بحران فروش در ویندوزفون

شماران سیستم – به نظر می‌رسد که مایکروسافت باید به دنبال یافتن راهکاری برای سیستم عامل همراه خود باشد زیرا آمار فروش سه ماه چهارم سال 2015 میلادی حاکی از سقوط شدید این سیستم عامل در بازار مصرف هستند.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت باید به دنبال یافتن راهکاری برای سیستم عامل همراه خود باشد زیرا آمار فروش سه ماه چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی حاکی از سقوط شدید این سیستم عامل در بازار مصرف هستند.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب سایت خبری تحلیلی Engadget، ویندوزفون علیرغم عدم دارا بودن بازاری بزرگ، در اوایل سال ۲۰۱۵ به شرایط پایداری رسیده بود و از نظر آماری، نزدیک به ۱۰ میلیون دستگاه در طول یک سال به فروش می‌رساند.

بااین‌حال شرایط این سیستم عامل چندان مطلوب باقی نمانده است و آمار منتشر شده نشان می‌دهد که بازار ۲.۸ درصدی ویندوزفون با افتی بسیار شدید روبرو بوده است.
گزارش‌های مربوط به آمار فروش سه ماه پایانی سال ۲۰۱۵ میلاد نشان از آن دارد که فروش محصولات مجهز به سیستم عامل همراه مایکروسافت با افتی بیش از ۴.۴ میلیون دستگاه روبرو بوده‌اند.

به‌این‌ترتیب آمار کل فروش این محصولات به ۱.۱درصد از کل مالکیت بازار تلفن‌های همراه هوشمند رسیده است که این امر برای مایکروسافت، فاجعه‌بار به نظر می‌رسد.

در حال حاضر اندروید و iOS موفق به تصرف بیش از ۹۸ درصد بازار مصرف شده‌اند و با این اوصاف حتی ممکن است شاهد این باشیم که عرضه همراه‌های ویندوزفونی کاملا متوقف گردد.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *