بنگاه معاملات ملکی از زوکربرگ شکایت کرد

بنگاه معاملات ملکی از زوکربرگ شکایت کرد
شماران سیستم – زوکربرگ از اواخر سال 2012 تا اواسط سال 2013 میلادی بیش از 43 میلیون دلار به همسایگان خود داد تا 4 خانه‌ای که در اطراف منزل او واقع شده‌اند را خریداری کند.

یکی از بنگاه‌های املاک در شهر پائولو آلتو آمریکا پرونده قضایی را علیه “مارک زوکربرگ”( Mark Zuckerberg) مدیرعامل شرکت فیس‌بوک ترتیب داد و ادعا کرد که این جوان میلیاردر در جریان خرید املاک فراوان در اطراف خانه شخصی خود تخلفاتی را انجام داده است.

به گزارش شماران سیستم، زوکربرگ پس از آن که خانه بزرگ خود را در منطقه Crescent Park خریداری کرد، از اواخر سال ۲۰۱۲ تا اواسط سال ۲۰۱۳ میلادی بیش از ۴۳ میلیون دلار به همسایگان خود داد تا ۴ خانه‌ای که در اطراف منزل او واقع شده‌اند را خریداری کند.

این اتفاق پس از آن صورت گرفت که زوکربرگ متوجه شد یک بنگاه املاک و مستقلات قصد دارد در قسمت پشتی منزل وی خانه بزرگی را بنا کند.

اما “میرچا وسکریچیان”(Mircea Voskerician) مدیر این بنگاه املاک اعلام کرد که مدیرعامل میلیارد فیس‌بوک هرگز به قول‌هایی که در این زمینه داده بود عمل نکرد و برخلاف صحبت‌های قبلی، دستورالعمل‌های لازم را در اختیار او نگذاشت تا دیگر افراد ثروتمندی که قصد خرید خانه‌های اطراف را دارند، بتوانند این کار را انجام دهند.

در جریان همین اتفاقات وسکریچیان در دادگاه عالی منطقه سانتا کلارا از زوکربرگ شکایت کرد و البته وکلی شخصی زوکربرگ هم گفت که این شکایت هیچ وجهه قانونی ندارد.

932302

وکیل شخصی مدیرعامل فیس‌بوک اظهار داشت که “مارک زوکربرگ” در جریان خرید املاک خیابان همیلتون که در پشت منزل مسکونی‌اش قرار دارد، ۱.۷ میلیون دلار به این فرد بنگاه‌دار پرداخت کرد است.

به هر حال، وسکریچیان هم‌ اکنون تبلیغات خود را برای فروش املاک خیابان همیلتون آغاز کرده است و ادعا می‌کند که این کار را به صورت قانونی انجام می‌دهد.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *