تبلت سازمانی مایکروسافت اوایل 2016 عرضه می‌شود

شماران سیستم – مایکروسافت بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود تصمیم گرفته است کانال‌های عرضه سری محصولات Surfaceرا گسترش دهد.

رایانه لوحی مایکروسافت موسوم به Surface Hub که بیشتر کاربری سازمانی دارد و به اندازه گیرنده‌های تلویزیونی ساخته شده است،‌ ژانویه ۲۰۱۶وارد بازار جهانی می‌شود.

به گزارش شماران سیستم به نقل از آی‌تی‌پی، این شرکت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که تبلت سازمانی خود مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ را با یک فصل تاخیر در سه ماهه ابتدایی سال آتی وارد بازار می‌کند.

در این خصوص روی وبلاگ رسمی مایکروسافت نوشته شد: «پیش از این قرار بود که اوایل پاییز تبلت جدید عرضه شود. ولی ما این محصول را در تاریخ اول سپتامبر ۲۰۱۵ وارد بازار نمی‌کنیم.»

شرکت مایکروسافت همچنین از میزان سازگاری سازمان‌های جهان با دو رایانه لوحی Surface 3 و Surface Hub ابراز خرسندی کرد و توضیح داد که ویندوز ۱۰ باعث می‌شود میزان تمایل کسب و کارها به سخت‌افزارهای تولید شد در این شرکت هم افزایش یابد.
این شرکت روی وبلاگ خود اعلام کرد: «ما در رایانه لوحی سازمانی خود سعی کردیم کارآمدی را با زیبایی تلفیق کنیم تا مراکز ارایه دهنده خدمات بهداشتی، بانک‌ها، موسسات مالی، فروشگاه‌ها، شرکت‌های هوایی، کارخانه‌ها، مدارس، آژانس‌های دولتی و … بتوانند آن را مورد استفاده قرار دهند.»

در ادامه این مطلب گفته شد: «از ابتدای ژوئیه امسال پیش‌فروش این رایانه لوحی بزرگ آغاز شده است و ما در مدت سپری شده با استقبال گسترده سازمان‌های جهانی مواجه شده‌ایم. بر اساس درخواست‌های اولیه صورت گرفته از سوی بازار، فرآیند کارخانه‌ای ما خود را برای عرضه گسترده این رایانه لوحی بزرگ آماده می‌کند.»

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود تصمیم گرفته است کانال‌های عرضه سری محصولات Surface را گسترش دهد و بتواند این محصول را آسان‌تر از قبل به دست کاربران جهانی برساند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *