ترامپ: همه محصولات اپل باید در خاک آمریکا تولید شود

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد شرکت اپل را مجبور می‌کند بار دیگر همه محصولات خود را در کشور آمریکا تولید کند و جلوی تعرفه‌های سنگین واردات را بگیرد.

به گزارش شماران سیستم به نقل از زد.دی.نت، او در آخرین سخنرانی خود اعلام کرد که اگر رئیس جمهور شود، آمریکا را بیش از آنچه که تاکنون بوده است بزرگ می‌کند.

چشم‌انداز ترامپ برای رسیدن به هدف مذکور این است که سرمایه‌گذاری بیشتری در بخش نظامی انجام دهد، سد بزرگ در مقابل مهاجران غیرقانونی ایجاد کند، و قوانین مالیاتی جدیدی را وضع کند تا شرکت‌هایی مانند اپل نتوانند تولید محصولات خود را به خارج از مرزهای آمریکا انتقال دهند.

او روز گذشته طی سخنرانی خود در دانشگاه لیبرتی در ایالت ویرجینیا گفت: «ما تلاش می‌کنیم شرکت اپل را مجبور کنیم تا رایانه‌ها و دیگر محصولات خود را داخل کشور آمریکا به تولید برساند.»
شماران سیستم – صحبت‌های او در مورد اجبار اپل برای تولید محصولات مختلف داخل خاک آمریکا بیشتر از 50 دقیقه طول کشید.

صحبت‌های او در مورد اجبار اپل برای تولید محصولات مختلف داخل خاک آمریکا بیشتر از ۵۰دقیقه طول کشید و البته در این مدت هیچ توضیحی نداد که چگونه می‌خواهد کارخانه‌های تولید محصولات اپل را از چین به آمریکا انتقال دهند و در نهایت هزینه تولید محصولات پایین بماند.

ترامپ برای شرکت خودروسازی فورد هم برنامه‌های مشابه در سر دارد و تاکید کرده است که سرمایه‌گذاری ۲.۵ میلیارد دلاری فورد در کارخانه مکزیک اشتباه بوده است. او می‌گوید که شرکت‌های آمریکایی باید محصولات خود را داخل آمریکا تولید کنند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *