تلاش برای فراموش کردن مشکلات با تغییر در هویت بصری فیس بوک

شماران سیستم – به نظر می رسد که شایعات این بار درست از آب در آمده و فیس بوک تصمیم گرفته است تا برند خود را تغییر بدهد. بر همین اساس این کمپانی لوگو جدید و استراتژی ویژه ای را برای برند خود تعریف کرده است و امیدوار است که بتواند از این طریق برند اصلی فیس بوک و نرم افزارهای جانبی اش را بیش از گذشته برای کاربران قابل تشخیص کند.

 

 
به گزارش شماران سیستم به نقل از وب سایت خبری تحلیلی engadget، به نظر می رسد که شایعات این بار درست از آب در آمده و فیس بوک تصمیم گرفته است تا برند خود را تغییر بدهد.
بر همین اساس این کمپانی لوگو جدید و استراتژی ویژه‌ای را برای برند خود تعریف کرده است و امیدوار است که بتواند از این طریق برند اصلی فیس بوک و نرم‌افزارهای جانبی اش را بیش از گذشته برای کاربران قابل تشخیص کند.
 
البته در این مرحله لوگوی جدید فیس بوک در ظاهر اجزای پیچیده ای ندارد و تنها عبارت انگلیسی فیس بوک با فوت زیبایی نوسته شده است.
با این حال زمانی که شما عبارت "from Facebook" را در کنار محصولاتی مانند اینستاگرامف واتس اپ، اوکولوس و… ببینید می توانید از همان ابتدا پی ببرید که این نرم افزار ها به فیس بوک تعلق دارند.

 

facebooksoftware

 

نرم‌افزار فیس بوک بر خلاف استایل جدیدی که دریافت کرده است، برند خود را حفظ خواهد کرد.
شما می‌توانید انتظار داشته باشید که ظاهر جدید در طی چند هفته آینده برای شما نمایش داده شود. این تغییرات بیشتر ظاهری هستند و بسیاری از یکپارچگی های کاربردی بین این محصولات سال ها پیش اتفاق افتاده است.
همچنین این تغییرات به طور مشخص شکایت های کاربان در رابطه با تمایل به اجرای تبلیغات غلط سیاسیون، مشکلات حریم خصوصی یا تاثیرهای مالی ممکن رمز ارز این کمپانی را نشانه نگرفته‌اند.
​​​​​​​به این ترتیب شاید تصور شود که این تغییرات ظاهری بیش از هر چیز یک حواس پرتی از جریان اصلی مشکلات فیس بوک باشد.
  

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *