توقف تولید ال‌سی‌دی توسط سامسونگ

شماران سیستم – شرکت سامسونگ اعلام کرده است که به علت درخواست پایین‌تر از حد انتظار برای نمایشگرهای ال‌سی‌دی این شرکت، به ‌احتمال فراوان این شرکت به ‌زودی تولید این محصولات توسط این کمپانی متوقف خواهد شد.به گزارش شماران سیستم از پایگاه خبری تحلیلی digitimes، بنا بر گزارش‌های کمپانی سامسونگ در راستای تقاضای کم بازار برای پنل‌های مانیتور و نوت‌بوک، تولیدات ال‌سی‌دی سری L۵خود را از ماه اکتبر سال میلادی جاری در کره جنوبی متوقف کرده است.

سامسونگ در گزارش‌های کاری خود بیان کرده است که میان توقف کامل این قابلیت‌ها و تبدیل آنها به برنامه‌های کاربردی جدید در تردید است و تصمیم‌گیری در این رابطه هنوز به سرانجام نرسیده است.

با این حال این کمپانی انتظار دارد که فروش و درآمد حاصل از پنل‌های OLED آن در سال ۲۰۱۶ میلادی افزایش پیدا کند زیرا بسیاری از شرکت‌ها از ال‌سی‌دی به‌سوی استفاده از این دسته از پنل‌ها مهاجرت کرده‌اند و به‌صورت بدیهی میزان تقاضا در این رده به‌شدت با افزایش روبرو بوده است.
شایان ذکر است که سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نمایشگرهای ال‌سی‌دی در جهان محسوب می‌شود و هنگامی‌که این شرکت اعلام کرده است که این نمایشگرها فاقد بازار مناسب هستند می‌تواند انتظار داشت که به‌زودی فناوری ال‌سی‌دی را در پایان راه مشاهده نمود.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *