حمایت توییتر و فیس‌بوک از اپل

شماران سیستم – شرکت‌های توییتر و فیس‌بوک به‌تازگی در شبکه‌های اجتماعی خود اقدام به مداخله در ماجرای پروندهاپلواف‌بی‌آی کرده و از این شرکت فناوری حمایت کردند.

شرکت‌های توییتر و فیس‌بوک به‌تازگی در شبکه‌های اجتماعی خود اقدام به مداخله در ماجرای پرونده اپل و اف‌بی‌آی کرده و از این شرکت فناوری حمایت کردند.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، ماجرای فشار اف‌بی‌آی بر روی اپل جهت ایجاد در پشتی برای شنود آیفون را می‌توان یکی از داغ‌ترین مباحث روز فناوری در جهان به‌حساب آورد.

این موضوع به‌شدت در شبکه‌های اجتماعی نماد داشته است و در این میان، مدیران محبوب‌ترین شبکه اجتماعی جهان یعنی فیس‌بوک و توییتر نیز به حمایت از رقیب خود در سیلیکون ولی پرداخته‌اند.
مسئولان توییتر در یک توییت رسمی اعلام کرده‌اند که در کنار تیم کوک و اپل خواهند بود و از این‌که در این مسیر، رهبری را بر عهده گرفته‌اند، سپاس گذار هستند.

دیروز نیز مدیر ارشد اجرایی گوگل حمایت خود را از اپل اعلام کرده بود ولی هنوز خبری از نام‌های بزرگ دیگر مانند مایکروسافت به گوش نمی‌رسد.

به‌این‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که روند منظمی از فشار شرکت‌های فناوری بر روی دولت امریکا آغاز شود که ممکن است به عقب‌نشینی مقامات دولتی از موضع خود منتهی شود.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *