دکمه دنبال کردن در مرورگر کروم برای کاربران اندروید عرضه شد

شماران سیستم – گوگل هنوز هم به صورت کامل از فرمت آر اس اس دست برنداشته است. این کمپانی در ابتدای سال میلادی جاری قابلیت جدیدی را برای کاربران اندروید تست کرد که به موجب آن کاربران با استفاده از دکمه فالو جدیدی که برایشان در نظر گرفته شده بود می‌توانستند مطالب جدید وب‌سایت‌ها را در قالب یک سربرگ جدید مشاهده کنند.

android1

نسخه پایدار مرورگر گوگل کروم برای سیستم عامل اندروید، به تازگی قابلیت جدیدی را دریافت کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند با فشار دادن دکمه “فالو” جدیدترین مطالب وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را دریافت کنند.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، گوگل هنوز هم به صورت کامل از فرمت آر اس اس دست برنداشته است. این کمپانی در ابتدای سال میلادی جاری قابلیت جدیدی را برای کاربران اندروید تست کرد که به موجب آن کاربران با استفاده از دکمه فالو جدیدی که برایشان در نظر گرفته شده بود می‌توانستند مطالب جدید وب‌سایت‌ها را در قالب یک سربرگ جدید مشاهده کنند.

در نهایت به نظر می‌رسد که تست‌های گوگل موفقیت‌آمیز بوده است، و این کمپانی به تازگی این قابلیت را برای ساخت پایدار مرورگر کروم عرضه کرده است.
بر همین اساس تمامی کاربران اندروید از این پس می‌توانند به ویژگی یاد شده در نرم‌افزار گوگل کروم دسترسی داشته باشند.

android3

به این ترتیب اگر از نسخه 94 کروم یا نسخه پیش پایدار این مرورگر استفاده می‌کنید، احتمالا در منوی این نرم‌افزار دکمه فالو را مشاهده کنید. در غیر این صورت به گفته ادرین پورتر فلت به عنوان یکی از مهندسان ارشد کروم، می‌توانید قابلیت یاد شده را به صورت دستی فعال کنید.

در صورتی که می‌خواهید دکمه فالو را به صورت دستی فعال کنید، به آدرس chrome://flags بروید و عبارت “web feed” را جست‌وجو کرده و این قابلیت را فعال کنید.
اگرچه دکمه فالو فعلا برای نسخه اندروید کروم فعال است، اما به گفته فلت به زودی و در طی ماه‌های آتی برای کاربران سیستم عامل iOS نیز عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود که این قابلیت به اندازه ریدرهای RSS اختصاصی کاربری نخواهد داشت، اما در هر صورت برای دریافت به‌روز رسانی‌های وب‌سایت‌های مورد علاقه کاربران مفید خواهد بود.
​​​​​​​

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *