زد‌تی‌ای فروشگاه‌های اختصاصی پرچم‌ داران خود را در جهان به راه می‌اندازد

شماران سیستم – شرکت چینی زد‌تی‌ای به‌تازگی برنامه‌هایی را ارائه کرده است که به‌موجب آن قرار است تا تعداد ۲۳ فروشگاه اختصاصی برای عرضه پرچم‌ داران این شرکت در سراسر جهان افتتاح گردد.

شرکت چینی زد‌تی‌ای به‌تازگی برنامه‌هایی را ارائه کرده است که به‌موجب آن قرار است تا تعداد ۲۳ فروشگاه اختصاصی برای عرضه پرچم‌داران این شرکت در سراسر جهان افتتاح گردد.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، شاید بتوان گفت که اپل یکی از موفق‌ترین شرکت‌های عرضه تلفن‌های همراه در مراکز فروش اختصاصی خود در جهان بوده است و همین امر نیز موجب ترغیب سایر شرکت‌ها به انجام فرایندی مشابه شده است.

به‌تازگی شرکت زد‌تی‌ای نیز به سراغ طرحی مشابه با اپل رفته و اعلام کرده است که فروشگاه‌های اختصاصی و حرفه‌ای را برای عرضه محصولات خود افتتاح خواهد نمود.
مدیر ارشد اجرایی بخش تلفن‌های همراه زد‌تی‌ای که آدام زنگ نام دارد به‌تازگی ضمن اعلام این خبر گفته است که تعداد این دفاتر برابر با ۲۳ عدد خواهد بود.

این فروشگاه‌ها در کشورهای مختلفی در سراسر جهان افتتاح خواهند شد که مهم‌ترین آن‌ها کشورهای آلمان، روسیه، مکزیک و صدالبته چین هستند.

زد‌تی‌ای در طول سال ۲۰۱۵ میلادی موفق به فروش ۵۶ میلیون عدد تلفن هوشمند در سراسر جهان شد و در سال جاری میلادی نیز قصد دارد تا به آمار فروش ۷۰ میلیونی دست پیدا کند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *