سونی و تکامل ایربادها

شماران سیستم – ایرباد جدید سونی که با نام Sony WF-1000X شناخته می‌شود، ویژگی بی‌سیم بودن و همچنین سیستم لغو نویز را به‌صورت یکجا در اختیار کاربر قرار داده است.

ایرباد جدید سونی که با نام Sony WF-1000X شناخته می‌شود، ویژگی بی‌سیم بودن و همچنین سیستم لغو نویز را به‌صورت یکجا در اختیار کاربر قرار داده است.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، اگر به ایرباد های سری 1000X کمپانی سونی توجه داشته باشید می‌توانید به طراحی ویژه سونی در هر یک از آن‌ها پی ببرید.

این بار نیز سونی با ترکیب قابلیت‌های بی‌سیم بودن و لغو نویز به خلاقیت جدیدی در صنعت ساخت ایرباد ها دست‌زده است و نتیجه نهایی را در قالب ایربادی به نام Sony WF-1000X عرضه کرده است.

این ایرباد نیز مانند پیشینیان خود از طرح‌های منحصربه‌فرد سونی بهره‌مند شده است و رنگ‌های طلایی و مشکی آن زیبایی خاصی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است.

 

همچنین در زیر هر یک از گوشی‌های این گجت دکمه‌ای با کارکردهای متفاوت در نظر گرفته‌شده است که دکمه موجود بر روی گوشی سمت چپ مربوط به خاموش و روشن و لغو نویز بوده و دکمه سمت راست نیز چند قابلیت مختلف را در کنار هم قرار داده است.

بااین‌حال یکی از نکات منفی‌ای که برای این ایرباد در نظر گرفته‌شده است قدرت باتری بسیار محدود و سه‌ساعته آن است و این در حالی است که بسیاری از رقبای سونی مدت‌زمان دوام باتری را حداقل تا 5 ساعت در نظر می‌گیرند.

سونی برای راحتی مشتریان خود نیز سری‌های نصب‌شده بر روی گوشی‌ها را در دو جنس سیلیکون و فوم عرضه داشته است که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و کاربر مطابق با راحتی خود می‌تواند یکی از این سری‌ها را انتخاب کند.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *