عرضه افزونه مایکروسافت اوت لوک برای گوگل کروم

شماران سیستم – به نظر می‌رسد که مایکروسافت به تازگی نسخه‌ای جدید از سرویس اوت اوک را به صورت افزونه کروم برای کاربران این مرورگر عرضه کرده است.

شرکت مایکروسافت به تازگی با عرضه افزونه جدید اوت لوک برای مرورگر کروم، دسترسی به ایمیل‌ها و سایر امکانات این سرویس را برای کاربران آسان‌تر کرده است.

outlook2

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، به نظر می‌رسد که مایکروسافت به تازگی نسخه‌ای جدید از سرویس اوت اوک را به صورت افزونه کروم برای کاربران این مرورگر عرضه کرده است.
کاربران پس از دانلود این افزونه و افزودن آن به مرورگر کروم خود، می‌توانند بدون تغییر سربرگ‌های مختلف، به سرویس‌های ایمیل هات میل و اوت لوک دسترسی داشته باشند.

در حقیقت کاربران با استفاده از افزونه اوت لوک مایکروسافت برای مرورگر کروم، نه تنها می‌توانند به سرعت به ایمیل‌های خود دسترسی داشته باشند، بلکه می‌توانند از قابلیت‌های دیگری نظیر تقویم اوت لوک نیز استفاده کرده و از منوی افزونه‌های مرورگر کروم به مخاطبان و وظایف به تعویق افتاده خود دسترسی داشته باشند.

outlook

این افزونه همچنین برای کاربران تجاری و کارمندان شرکت‌ها بسیار کاربردی است.
دسترسی سریع به ایمیل‌های دریافت شده و امکان نوشتن و ارسال کردن ایمیل‌های جدید بدون نیاز به تغییر سربرگ‌های مختلف مرورگر‌ها یا باز کردن نرم‌افزارهای متعدد می‌تواند بهره‌وری کارمندان یک شرکت و سازمان را افزایش بدهد.

البته قابلیت‌های افزونه مرورگر مایکروسافت اوت لوک صرفا به اینجا محدود نمی‌شود و کاربران می‌توانند برای انجام کارهایی نظیر جست‌وجو، افزودن یا ویرایش مخاطبان اوت لوک نیز از آن استفاده کنند.

همچنین امکان ورود به بخش تسک‌های اوت لوک و ویرایش یا اتمام آنها نیز وجود دارد. جالب است بدانید که مایکروسافت دقیقا مشابه همین افزونه را در ماه ژوئن برای مرورگر اج عرضه کرده بود.
​​​​​​​

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *