عرضه رسمی نسخه بتای iOS 13 توسط اپل

شماران سیستم –   نسخه بتای عمومی سیستم‌عامل‌های iOS 13، iPadOSو macS کاتالینا به‌ تازگی باقابلیت‌های جدید برای افراد علاقه‌مند عرضه‌شده‌اند.

 

 

 نسخه بتای عمومی سیستم عامل‌های iOS 13، iPados و macS کاتالینا به‌ تازگی با قابلیت‌های جدید برای افراد علاقه‌مند عرضه‌شده‌اند.
به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، اپل اولین نسخه بتای عمومی ios 13 و سیستم عامل آیپد و Macs کاتالینا را به تازگی عرضه کرده است.

کاربران با نصب این نسخه بتا می‌توانند با قابلیت‌هایی که در پاییز به همراه نسخه پایدار ios 13 عرضه می‌شود آشنا شوند، اما باید بدانند دست‌وپنجه نرم کردن با نقض‌ها و مشکلات سازگاری موجود در نسخه بتا هم اجتناب‌ناپذیر است
عرضه iOS 13 برای بسیاری از افراد با جذابیت‌های زیادی همراه خواهد بود و قابلیت‌های متعددی نظیر حالت تاریک و به‌روزرسانی‌های بزرگ برای نرم‌افزارهای هسته‌ای مانند ایمیل، نقشه، یادداشت‌ها و یادآورها را به دستگاه آنها می‌افزاید.
همچنین می‌توانید از ویژگی‌های دیگر این نسخه از سیستم عامل تلفن‌های همراه اپل نظیر مرور عکس‌های هوشمندتر، بسته‌های استیکر مموجی، صدای بهبودیافته سیری و بارگذاری سریع‌تر نرم‌افزارها بهره‌مند شوید.

 

macs

 

علاوه بر این، اولین نسخه بتای عمومی از جدیدترین رابط کاربری تبلت‌های اپل یعنی Ipados نیز به‌تازگی عرضه‌ شده است.
از مهم‌ترین قابلیت‌های این سیستم‌ عامل می‌توان به صفحه اصلی مجهز به اطلاعات مهم، مرورگر وب مشابه با دسکتاپ، قابلیت اجرای نمونه‌های مشابه از یک نرم‌افزار و پشتیبانی از حافظه خارجی و دیگر قابلیت‌های مشابه کامپیوترهای خانگی یادکرد
همچنین کاتالینا نیز بیشتر زمینه نرم‌افزارها ارتقا یافته است. هم‌اکنون نرم‌افزارهای موسیقی، پادکست و تلویزیون جداگانه‌ای برای آن تعریف‌شده است که با ویژگی‌های جذابی مانند کنترل صوتی روی سیستم‌ عامل و گزینه‌ای برای استفاده از آیپد به‌عنوان یک صفحه‌ نمایش دوم همراه شده است.
با این‌ حال، برخی از قابلیت‌های مرتبط با توسعه‌دهنده‌ها نظیر پروژه کاتالیست چندان در نسخه بتای عمومی مورداستفاده نیستند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *