نرم‌افزاری که اجازه می‌دهد بتوانید ابزارهای دیجیتال را با ساعت اپل کنترل کنید

شماران سیستم – ساعت هوشمند اپل به‌تازگی با یک قابلیت جدید روبرو شده است و این قابلیت جدید، یک نرم‌افزار خاص است که موجب می‌شود بتوانید این ساعت را به یک کنترل از راه دور برای دستگاه‌های دیجیتالی تبدیل کنید.

 

 

 به‌ تازگی شرکت "روکو" اقدام به ارائه نرم‌افزار ویژه‌ای برای ساعت هوشمند اپل کرده است که موجب می‌شود بتوانید از این ساعت به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید.
 
به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، ساعت هوشمند اپل به‌تازگی با یک قابلیت جدید روبرو شده است و این قابلیت جدید، یک نرم‌افزار خاص است که موجب می‌شود بتوانید این ساعت را به یک کنترل از راه دور برای دستگاه‌های دیجیتالی تبدیل کنید.
در حقیقت این قابلیت مدت‌ها پیش بر روی دستگاه‌های نسبتا معمولی اندرویدی و محصولات سری iOS نیز قابل دسترسی بود، ولی نکته مهم این است که برای نخستین بار شاهد عرضه این قابلیت بر روی ساعت هوشمند شرکت اپل هستیم.

 

rocco

 

 

البته استفاده از این نرم‌افزار برای تمامی ساعت‌های هوشمند اپل مهیا نخواهد بود و برای استفاده از آن باید حداقل نسخه 6.1.3 از سیستم عاملiOS بر روی ساعت هوشمند شما نصب شده باشد، و در صورتی که نسخه پایین‌تری را در اختیار دارید، تنها با به‌روزرسانی سیستم عامل قابلیت استفاده از این ابزار را خواهید داشت.
گفتنی است فهرستی از تلویزیون‌ها و سایر دستگاه‌های سازگار با این فناوری در نرم‌‌افزار روکو قرار دارد که کاربر با اجرای برنامه و انتخاب مدل می‌تواند به راحتی دستگاه خود را از روی رابط کاربری بسیار ساده موجود در این نرم‌افزار کنترل کند.

همچنین تعداد محدودی از نرم‌افزارها قابلیت کنترل صوتی را نیز خواهند داشت. برای مثال می‌توان به تلویزیون Hulu اشاره کرد، ولی این قابلیت چندان همه گیر نبوده و بسیاری از مدل‌ها و دستگاه‌ها را پشتیبانی نمی‌کند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *