پلتفرمی برای معلمان در پیدا کردن اپلیکیشن‌های مناسب برای کلاس‌ها

شماران سیستم –  گوگل اعلام کرد که “Chromebook App Hub“ را برای کمک به معلمان راه اندازی کرده است. این پلتفرم می‌تواند در پیدا کردن اپلیکیشن‌ها و فعالیت‌های مناسب برای کلاس درس به معلمان کمک کند.

 

 

گوگل تلاش می‌کند وارد عرصه آموزشی سودآور شود و پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام می‌دهد. 80 میلیون دانش‌آموز و مدرس در سطح جهان از جی سوئیت برای آموزش استفاده می‌کنند.
این در حالی است که 40 میلیون نفر از“Google Classroom” استفاده می‌کنند. این پلتفرم، یک سرویس میتنی بر وب است که آموزگاران و شاگردان را به هم متصل می‌کنند و می‌توانند اطلاعات، تکالیف و غیره را با هم به اشتراک بگذارند.
به گزارش شماران سیستم به نقل از ونچربیت، محل اتصال این رشته‌های نرم افزاری مختلف به هم، کروم‌بوک‌ها هستند.
کروم بوک‌ها، لپ‌تاپ‌های مبتنی بر سیستم عامل کروم گوگل هستند که در حال تسخیر مدارس ایالات متحده هستند و ادعا می‌شود که بیش از 30 میلیون کاربر در سطح جهان دارند.
“Chromebook App Hub”  که در واقع مرکز اپلیکیشن‌های آموزشی است، برای کمک به معلمان کودکستان تا کلاس دوازدهم طراحی شده است. معلمان می‌توانند با استفاده از این پلتفرم، اپلیکیشن‌های مناسب برای کلاس درس را پیدا کنند و طرح‌های درسی خود را بهتر کنند.

این مرکز در واقع بازاری است که نیازی به تأیید برنامه‌های مورد نیاز معلمان توسط مدیران ندارد و نیازی نیست که حتماً آن برنامه مطابق با سرفصل‌های آموزشی باشد.

 

APPHUB

 

پلتفرم مورد بحث فقط مخصوص پیدا کردن اپلیکیشن‌های مناسب نیست. البته ممکن است گاهی به وضوح مشخص نباشد که یک برنامه چگونه می‌تواند در کلاس درس به کار بیاید.
اپلیکیشن‌های موجود در این مرکز، در تلاش هستند که نحوه استفاده در کلاس درس را به معلم آموزش دهند و اهداف آموزشی و طرح‌های درسی را با معلم در میان بگذارند.
Chrome book App Hub تا حدودی شبیه بازار جی سوئیت در کسب و کارهاست. جی سوئیت به کسب و کارها کمک می‌کند  که بتوانند اپلیکیشن‌های مناسب‌تری برای فضای کسب و کار ایجاد کنند و با این کار، G Suite را هم بهبود می‌بخشند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *