کدام نسل از آیفون در برابر آتش مقاوم‌تر است؟

شماران سیستم – به‌تازگی یکی از افراد برجسته فعال در یوتیوب در اقدامی آزمایشی تمامی نسل‌های آیفون را به‌صورت یک جا به آتش کشیده است تا ببیند کدام مدل مقاومت بیشتری در برابر آتش دارد.

به‌تازگی یکی از افراد برجسته فعال در یوتیوب در اقدامی آزمایشی تمامی نسل‌های آیفون را به‌صورت یکجا به آتش کشیده است تا ببیند کدام مدل مقاومت بیشتری در برابر آتش دارد.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، تلفن‌های همراه در طول سال‌های اخیر در مقابل موارد بسیار زیادی مقاوم‌سازی شده‌اند.

مهم‌ترین موارد مقاوم‌سازی تلفن‌های همراه را می‌توان به مقاومت در برابر آب و یا ضربات مرتبط دانست ولی هنوز این دستگاه‌ها در برابر آتش به‌شدت آسیب‌پذیر هستند.
حال فردی به نام زک استرالی که یک چهره محبوب در یوتیوب شناخته می‌شود، اقدام به آزمایش کردن تمامی نسل‌های آیفون در برابر آتش کرده است.

او برای این آزمایش تمامی ده مدل استاندارد تولید شده از آیفون را در یک سینی چیده و پس از ریختن بنزین بر روی آنها، دستگاه‌ها را شعله‌ور ساخته است.

نکته جالب اینجا بود که پس از ۵ دقیقه سوختن این تلفن‌های همراه در آتش و گذشت ۳۰دقیقه از فرایند خاموش شدن آتش شاهد آن بودیم که هیچ‌یک از ۵ مدل نهایی آیفون حتی روشن نشدند ولی ۵ نسخه نخست حتی پس از روبرویی با آتش نیز همچنان کار می‌کردند.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *