کنترل دوربینGoProبا ساعت اپل

شماران سیستم – به‌تازگی قابلیت ویژه و جدیدی به دوربین‌هایGoProافزوده شده است که به کمک آن می‌توان با کمک ساعت هوشمند اپل نیز از راه دور آن‌ها را کنترل کرد.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبر تحلیلی engadget، دوربین‌های کمپانی گو-پرو (GoPro) در میان کاربران دوستدار فناوری بسیار محبوب هستند و تعداد کاربران آنها روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند. این دوربین‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که می‌توان با استفاده از تلفن هوشمند یا دستگاه کنترل راه دور، آن‌ها را از راه دور کنترل کرد.

حال شرکت سازنده این دوربین‌ها هم اکنون دستگاه دیگری به کنترل کننده‌های این دوربین افزوده است که این امر را برای کاربر بسیار راحت‌تر می‌کند. این کمپانی با اضافه کردن ساعت اپل به لیست دستگاه‌های کنترل کننده این دوربین‌ها قدم بزرگی را در جهت رشد فناوری دوربین‌های خود برداشته است.

هم اکنون شما می‌توانید با استفاده از این ساعت شروع به ضبط فیلم کرده یا این فرایند را متوقف کنید. به‌علاوه می‌توانید با استفاده از ساعت خود کلیپ‌های ضبط شده را بازبینی کرده و قالب‌های تصویری جدیدی را به آنها بیفزایید.
علاوه بر این کمپانی GoPro برنامه‌های اندروید و iOS خود را نیز به‌روز کرده است. در این به‌روزرسانی شما می‌توانید به استخراج عکس‌ها پرداخته و فیلترهای خاصی را برای نمایش عکس‌ها، ویدیوها، برچسب‌ها و کلیپ‌ها انتخاب کنید.

همه این قابلیت‌ها برای سهولت کار افراد علاقه‌مند به عکاسی و فیلم‌برداری طراحی شده است. این افراد هم اکنون با استفاده از این قابلیت به‌راحتی می‌توانند ویدیوهای جذاب خود را که با کمک این دوربین و ساعت اپل تهیه شده است را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *