گره جدیدی از پرونده اپل و اف‌بی‌آی

شماران سیستم – به نظر می‌رسد که ماجرای شرکت اپل و دولت امریکا پیچیده‌تر از چیزی است که پیش‌بینی می‌شده است زیرا به ‌تازگی اعلام شده است که اف‌بی‌آی به دنبال بازکردن درهای پشتی برای 12 دستگاه آیفون است.

به نظر می‌رسد که ماجرای شرکت اپل و دولت امریکا پیچیده‌تر از چیزی است که پیش‌بینی می‌شده است زیرا به‌تازگی اعلام شده است که اف‌بی‌آی به دنبال باز کردن درهای پشتی برای ۱۲ دستگاه آیفون است.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره پرونده مابین اپل و اف‌بی‌آی منتشر شده است که این ماجرا را با گره ای کورتر روبرو ساخته است.

بر اساس اطلاعاتی که توسط وال‌استریت ژورنال منتشر شده است، اپل با درخواست باز کردن درهای پشتی برای بیش از یک دستگاه آیفون روبرو شده است و اف‌بی‌آی درخواستی فراتر از چیزی که تا کنون گمان می‌رفته است را از اپل دارد.
بر اساس گزارش‌های ارائه شده تعداد آیفون‌هایی که اف‌بی‌آی درخواست بررسی محتوای آن‌ها را دارد برابر با ۱۲ عدد است که شامل مدل‌های مختلفی از این سری هستند.

تنها زمان ثابت خواهد کرد که در این درگیری عجیب‌وغریب، کدام‌یک از طرفین خواهند توانست تا توان خود را حفظ کرده و به برتری برسند ولی در صورت برتری اف‌بی‌آی، به‌صورت عملی اطمینان به امنیت اپل به‌شدت کاهش خواهد یافت.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *