گیگابایت به روند صعودی خود ادامه می‌دهد

شماران سیستم – شرکت فناوری‌های گیگابایت به‌تازگی آمار مالی خود را مانند شرکت‌های دیگر فعال در رده فناوری منتشر ساخته است که این آمار نشان‌دهنده ادامه‌دار بودن روند روبه رشد این شرکت در بازار هستند.

شرکت فناوری‌های گیگابایت به‌تازگی آمار مالی خود را مانند شرکت‌های دیگر فعال در رده فناوری منتشر ساخته است که این آمار نشان‌دهنده ادامه‌دار بودن روند رو به رشد این شرکت در بازار هستند.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، مدیران شرکت گیگابایت بسیار هیجان‌زده به نظر می‌رسند زیرا آمار مالی این شرکت نشان‌دهنده رشدی چشمگیر در درآمد یک‌ماهه و یک‌ساله هستند.

گزارش‌های مالی منتشر شده درباره وضعیت درآمدی گیگابایت نشان می‌دهند که این شرکت در پایان ماه اوت سال میلادی جاری موفق به کسب ۱۵۹ میلیون و ۳۸۰ هزار دلار درامد شده است.
این آمار نسبت به ماه گذشته میلادی رشدی ۷.۹۸ درصدی را نشان می‌دهند و در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته نیز پیشرفتی ۳.۴۳ درصدی داشته‌اند.

شرکت گیگابایت درمجموع سال ۲۰۱۵ با افتی ۴.۹۲ درصدی در فروش و درآمدزایی روبرو بوده است ولی به نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۶ برای این شرکت سالی پربار به‌حساب می‌آید.

آخرین آمار مربوط به تغییرات عمده در ارزش سهام این شرکت به ماه سپتامبر بازمی‌گردد که در طول این ماه ۰.۴۷ درصد از ارزش هر سهم این شرکت کاسته شده بود ولی آمار جدید می‌تواند مجددا ارزش سهام در بازار بورس تایوان را برای گیگابایت افزایش بدهد.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *