یک گام دیگر در راستای نزدیکی بازی و دنیای واقعیت

شماران سیستم – به‌تازگی باشگاه منچستر سیتی انگلستان یکی از بازیکنان مشهور بازی کامپیوتری فیفا را به استخدام خود درآورده است تا این فرد به ‌عنوان نماینده رسمی این باشگاه در رقابت‌های جهانی فعالیت کند.

به‌تازگی باشگاه منچسترسیتی انگلستان یکی از بازیکنان مشهور بازی کامپیوتری فیفا را به استخدام خود در آورده است تا این فرد به‌عنوان نماینده رسمی این باشگاه در رقابت‌های جهانی فعالیت کند.

به گزارش شمارا نسیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، ورزش‌های فیزیکی و ورزش‌های دیجیتال به‌تدریج شاهد کاهش فاصله مرزهای خود هستند و حتی باشگاه‌های حاضر در ورزش‌های واقعی نیز به‌تدریج به فکر استفاده از ورزش‌های مجازی افتاده‌اند.

در همین راستا به‌تازگی باشگاه منچسترسیتی اقدام به استخدام یک گیمر حرفه‌ای به نام کیه‌ران براون کرده است تا به‌عنوان نماینده رسمی این باشگاه در رقابت‌های فیفا حاضر باشد.
این گیمر که با نام کاربری کز (kez) به انجام بازی می‌پردازد قرار است تا به‌عنوان نماینده رسمی باشگاه منچستر سیتی در رقابت‌های جهانی و همچنین رقابت‌های ویژه بین هواداران این باشگاه فعالیت داشته باشد.

پیش‌ از این نیز باشگاه وستهم یونایتد انگلستان نیز در اقدامی مشابه، یکی دیگر از بازیکنان برجسته فیفا را به استخدام خود در آورده بود و به همین دلیل نیز نمی‌توان اقدام منچسترسیتی را چندان انقلابی به‌حساب آورد.

جالب است بدانید که علاقه باشگاه‌های فوتبال به ورزش‌های مجازی تنها با بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال ختم نمی‌شود بلکه باشگاه شالکه ۰۴ آلمان چندی پیش یکی از گیمرهای برجسته بازی لیگ آف لجندز را به استخدام خود در آورده بود.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *