تنبیه بد رفتاری در شبکه‌های اجتماعی با شلیک به آیفون

شماران سیستم – یک مادر آمریکایی پس‌ از اینکه فرزندانش از گوش دادن حرف‌های او سرباز زده و درشبکه‌های اجتماعی رفتارهای نامناسبی را از خود نشان دادند، تلفن‌های همراه آیفون آن‌ها را از آن‌ها گرفته و با تفنگ شکاری به تلفن‌ها شلیک کرد.

یک مادر آمریکایی پس‌ از این که فرزندانش از گوش دادن حرف‌های او سر باز زده و در شبکه‌های اجتماعی رفتارهای نامناسبی را از خود نشان دادند، تلفن‌های همراه آیفون آنها را از آن‌ها گرفته و با تفنگ شکاری به تلفن‌ها شلیک کرد.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، یوتیوب به‌عنوان یکی از پدیده‌های بسیار مهم در عرصه فناوری امروزی مطرح است و بدون شک یکی از سریع‌ترین روش‌های انتشار رخدادهای تصویری محسوب می‌شود.

به‌تازگی یک ویدیوی جدید در این وب‌سایت منتشر شده است که در مدت‌زمانی کوتاه توانسته است تا ده‌ها هزار بازدید را به خود اختصاص بدهد.

در این ویدیو، یک مادر از اهالی جنوب ایالات متحده آمریکا که به‌شدت از رفتارهای کودکان خود در شبکه‌های اجتماعی ناراحت است، اقدام به تنبیه آنها به روشی بسیار عجیب می‌کند.
در ابتدای این ویدیو، این زن به همراه یک اسلحه شاتگان رو به دوربین اعلام می‌کند که به علت رفتار نادرست کودکان خود در شبکه‌های اجتماعی قصد تنبیه کردن آن‌ها را دارد و سپس به تلفن آیفون فرزندانش که بر روی کنده یک درخت قرار داده شده است شلیک می‌کند.

البته او به این کار بسنده نکرده و سپس تلفن‌های همراه سوراخ شده را بر روی کنده درخت قرار داده و با یک چکش بسیار بزرگ چند بار بر روی آنها می‌کوبد. به‌این‌ترتیب به نظر می‌رسد که روش تربیتی ویژه این مادر به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است زیرا نزدیک به ۱۰۰هزار بازدید در کمتر از یک روز برای این ویدیو به ثبت رسیده است.

از جمله نکات جالب این ویدیو این است که در تمامی این مدت سه فرزند این زن مجبور به تماشای نابودی تلفن همراه مورد علاقه خود هستند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *