استقبال خانواده سبز شماران از نوروز 94 با طبیعت‌گردی در کویر متین آباد

 

در آستانه‌ی بهاری دیگر خانواده بزرگ شماران به استقبال نوروز باستانی 1394 رفته و این بار در تور گردش‌گردی، سری به کویر زیبای متین آباد در کاشان زده و در این جشن خاطره انگیز در کنار شادی و نشاط برای آغاز سالی جدید با یکدیگر همدل و همصدا شده تا بتوانند در این سال به تحقق اهداف بلند خود دست یابند.

کمپ متین آباد بعنوان اولین کمپ طبیعی Eco camp در ایران بر اساس گردشگری پایدار و بر مبانی اولیه اکوتوریسم پایدار ایجاد شده است. کمپ متین آباد در 25 کیلومتری شمال نطنز و 60کیلومتری جنوب شرقی کاشان قرار دارد.
در این تور گردشگری اعضای خانواده سبز شماران ضمن پیاده روی در کویر و استفاده از ویژگیهای آب و هوا از آرامش موجود در منطقه و مدیتیشن روی شنهای کویر استفاده نمودند تا بار دیگر گردشگری سلامت را در 21 اسفندماه 93 تجربه نمایند.
مدیرعامل شرکت شماران سیستم جناب آقای مهندس فرهاد الیشایی با اعتقاد به رضایتمندی پرسنل و تاثیر مثبت آن در موفقیت این شرکت، همه ساله با ترتیب برنامه‌های طبیعت گردی سعی در شادسازی محیط کاری پرسنل خود داشته و این بار نوروز 93 را بهانه‌ای برای قدرانی از یکسال همت و کوشش بی‌دریغ اعضای خانواده شماران قرار داده است. ایشان علاوه بر جشن و پایکوبی در کنار یکایک پرسنل، دقایقی را به بررسی برنامه‌های سال آتی شرکت اختصاص داده و با بیان جدی بودن شماران سیستم در تمامی عرضه هایی که ورود پیدا کرده است ، اهداف سال 94 را برای همگان بازگو نمودند.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *