دوره آموزشی سیستم‌های مدیریت کسب و کار در دانشگاه شهید بهشتی

شرکت شماران سیستم به دعوت دانشگاه شهید بهشتی، دوره آموزش سیستم‌های مدیریت کسب و کار و نرم افزار ERP را در این دانشگاه برگزار نمود.
در این دوره، که در تکمیل دوره آموزش سیستم‌های MIS بوده است، مروری بر استانداردهای جهانی در حوزه erp و بررسی آخرین تکنولوژی‌های به کار رفته در نرم افزار ERP شماران انجام شد.
شرکت شماران سیستم با توجه به ماموریت و مسولیت‌های اجتماعی خود در خصوص آگاهی افزایی قشر دانشجو در حوزه مدیریت کسب و کار، موفق به برگزاری دوره‌های مشابه در دانشگاه‌های معتبر کشور شده است که از استقبال گسترده دانشجویان، نخبگان و اساتید دانشگاهی مواجه شده است.
تجهیز دانشجویان به دانش روز دنیا و آشنایی ایشان با ابزارهای نوین مدیریت کسب و کار جهانی، می‌تواند جهشی شگرف در نسل جدید مدیران کسب و کارهای کشور ایجاد کند.

از دیگر برنامه‌هایی که دانشگاه شهید بهشتی و شرکت شماران سیستم برای دانشجویان رشته مدیریت طرح‌ریزی کرده اند، ایجاد بستری برای آشنایی دانشجویان با کارخانه‌ها و کسب و کارهای صنعتی بزرگ است که از این طریق، با چالش‌های مهم این کسب و کارها، از نزدیک آشنا شوند.
یکی از ابزارهای مهم در حوزه مدیریت کسب و کار، استفاده از داشبوردهای مدیریتی است که بکارگیری آن صنعت، انقلابی در تهیه گزارشهای به لحظه از صنعت بوجود آورده است. در این دوره، داشبوردهای مدیریتی نرم افزار erp شماران به دانشجویان آموزش داده شد و اهمیت استفاده از این ابزارها توضیح داده شد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *