تمدید مجوز دانش بنیان شرکت شماران سیستم

کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکتها و موسسات دانش بنیان در مهرماه 97 مجدداً مجوز فعالیت دانش بنیان شرکت شماران سیستم را به مدت دو سال دیگر تمدید نمود.

    شرکت شماران سیستم با توجه به حفظ رویکرد دانش­گرا و ارائه نوآوریهای متعدد در حوزه نرم افزار و فعالیت های مربوط به آن، مجوز دانش بنیان صنعتی را برای محصول نوپای خود با عنوان شاتو پلاس که توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرا تائید شده، به مدت دو سال تمدید نمود.

نرم افزار شاتو پلاس نرم افزار مدیریت فرایندهای کسب و کار است که دارای گواهی نامه بین المللی از کانادا است. این نرم­افزار شامل اتوماسیون اداری، دبیرخانه، آرشیو، و سایر بخشهای اداری بوده که به طور کامل با فرآیندهای کسب­و کار یکپارچه شده است.

شماران سیستم یکی از شرکت­های برند اول ایرانی بوده که برای اولین بار مجوز دانش بنیان صنعتی خود را در سال 1394 برای محصول تولیدی خود با نام تجاری نرم افزار جامع و یکپارچه پیشتاز اخذ کرده است.

 

 

نام این شرکت به عنوان شرکت  دانش بنیان در سامانه امور شرکت­ها و موسسات دانش­بنیان به آدرس pub.daneshbonyan.ir ثبت گردیده است.

 
 
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *