جشن پایان سال 91

استقبال خانواده سبز شماران از نوروز 92 با طبیعت‌گردی در استان مازندران
 
   جشن جمشید و گردش گلزار             هست ایام عید و فصل بهار

 

در آستانه‌ی بهاری دیگر خانواده بزرگ شماران به استقبال نوروز باستانی 1392 رفته و این بار در تور گردش‌گردی، سری به طبیعت زیبای استان مازندران زده و در این جشن خاطره انگیز در کنار شادی و نشاط برای آغاز سالی جدید با یکدیگر همدل و همصدا شده تا بتوانند در این سال به تحقق اهداف بلند خود دست یابند.
در این تور گردشگری اعضای خانواده سبز شماران در سواحل زیبای متل غو و جنگل‌های سرسبز عباس آباد روز پر خاطره‌ای را در 24 اسفندماه 91 رقم زده و به جشن و شادی پرداختند.
مدیرعامل شرکت شماران سیستم جناب آقای مهندس فرهاد الیشایی با اعتقاد به رضایتمندی پرسنل و تاثیر مثبت آن در موفقیت این شرکت، همه ساله با ترتیب برنامه‌های طبیعت گردی سعی در شادسازی محیط کاری پرسنل خود داشته و این بار نوروز 92 را بهانه‌ای برای قدرانی از یکسال همت و کوشش بی‌دریغ اعضای خانواده شماران قرار داده است. ایشان علاوه بر جشن و پایکوبی در کنار یکایک پرسنل، دقایقی را به بررسی برنامه‌های سال آتی شرکت اختصاص داده و با بیان بهره‌مندی منابع خوب در اختیار این شرکت از جمله پرسنل توانمند و وفادار، تخصص‌های بالا و تجارب موفق، اهداف سال 92 را برای همگان بازگو نمودند.
 
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *