حضور شرکت شماران سیستم در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

شماران سیستم از سال ۱۳۸۵ ضمن تمرکز بر محصولات مبتنی بر مدیریت فرایند‏‏‏‏‏‏ها‏‏‏ی کسب‌وکار و نرم‏ افزارERP با در نظر گرفتن نیاز‏‏‏‏‏‏ها‏‏‏ی صادراتی، جهت ورود به بازار‏‏‏‏‏‏ها‏‏‏ی جها‏‏‏نی، افق‌‏‏‏‏‏‏ها‏‏‏ی جدیدی را در حوزه فناوری اطلاعات گشوده است

شرکت شماران سیستم ضمن اخذ رتبه نخست شورای عالی انفورماتیک به دلیل استفاده از فناوری‌های نوین مفتخر به عضویت در شرکت‌های دانش‌بنیان است، که گواهی بر توانمندی اثبات‌شده ما در عرصه‌ی نرم‌افزاری ایران است. این شرکت در روزهای 21 و 22 دی ماه در غرفه 19 هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران حضوری فعال خواهد داشت

به گزارش فابا نیوز، شماران سیستم سالانه بین ۴ تا ۱۰ نرم‌افزار جدید به سبد محصولات شرکت اضافه می‌کند، که همه مراحل تحلیل، تولید و تست آن در شماران سیستم و توسط متخصصین ایرانی انجام می‌شود. علاوه بر آن نرم‌افزارهای شرکت متناسب با گسترش کسب‌وکار شرکت‌ها به‌طور مداوم در حال بهینه‌سازی و توسعه است.

همچنین به‌واسطه تولید محصولات با تکنولوژی روز دنیا توانسته است از سوی یکی از بزرگ‌ترین شرکت ارزیابی نرم‏افزار‏‏‏‏ها‏‏ی دنیا یعنی شرکت (TEC (Technology Evalution Center کانادا مورد ارزیابی قرارگرفته است. شماران سیستم اولین شرکت ایرانی است که موفق به اخذ گواهی‏نامه برای محصولی کاملاً بومی‌شده است. تولید محصولات بر مبنای امکان صادرات رویکرد دیگر شماران سیستم است که سبب افتخار ملی و توسعه فضای کسب‌وکار ایران به عرصه جهانی خواهد شد.

نسل جدید نرم افرارهای شماران در محیط وب و با تکنولوژی مدرن در بستر .netcore مایکروسافت و پلتفرم آنگولار تولید و به بازار انفورماتیک کشور ارائه شده است.

تولید ٍERP کاملا بومی و بر اساس استاندارد های بین المللی  و امکان چند زبانه بودن این محصول نرم افزاری از افتخارات شماران بوده وبستری وسیع برای توسعه بازار های جهانی است.

شماران سیستم با توسعه کسب وکار در حوزه انفورماتیک کشور، اکنون با 4 شرکت زیر مجموعه و 5 نمایندگی انحصاری، خدمات و محصولات خود را در سطح کشور با کیفیت بالا و استانداردهای تایید شده ارائه می‌کند.

 برخی از ابزارهای نرم افزارساز شماران سیستم:

فرم سازکاملا دینامیک

موتور گردش کار

وب سرویس

گزارش ساز

هوش تجاری بومی و ایرانی

پورتال ساز

چارت درون سازمانی و شعبات

چارت برون سازمانی و نمایندگی ها

ارتباط مستقیم و دوطرفه با بانک های اطلاعاتی

ارتباط با درگاه های پرداخت

با استفاده از این ابزارها و درکنار نرم افزارهای دیگر شماران که در بستر یکپارچه ایجاد شده است، ایجاد نرم افزارهای اختصاصی سازمان ها از قبیل: مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)-نرم افزار خدمات پس از فروش-سیستم تیکتینگ ارزیابی کارکنان-سیستم مناقصه و مزایده-امور قراردادها و…..به صورت فرایندی و کارتابل بیس طراحی و عملیاتی می شوند.

 برخی از قابلیت های سیستم ساز:

استفاده از بستر متن باز Open Source با بهره گیری از پلت فرم .netcore

عدم وابستگی به سیستم عامل و امکان استفاده از تمامی سیستم­های عامل خانواده لینوکس

امکان استفاده از بانکهای اطلاعاتی مختلف مانند Oracle

اجرای نرم افزار در محیط وب (Web Based)

استفاده از تکنولژی پیشرفته آنگولار Angular و Type Script

انعطاف پذیری با صفحات واکنش گرا(Responsive) باقابلیت انطباق خودکار در تبلت و تلفن همراه

جلوگیری از بارگذاری مجدد صفحات و افزایش سرعت انتقال اطلاعات Single Page Application

سازگاری با نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه Mobile Application

سرعت بارگذاری بالای صفحات بر بستر وب و ویندوز با متد MVC

برقراری ارتباط با سیستم ها و بانک‌های اطلاعاتی درونی و بیرونی سازمان در بستر امن

راهکار نرم افزار ساز شماران با استفاده از ابزارهای منعطف و یکپارچه،تمامی روال ها و  فرایندهای مربوط به کسب‌وکارهای مختلف را پیاده‌سازی کرده و بر اساس ارائه به لحظه گزارش‌ها در زمان های متفاوت، بستری امن و سریع برای برنامه‌ریزی مدیران در خصوص اخذ تصمیم‌های لحظه ای و حساس است.

این راهکار با حفظ یکپارچگی جداول اطلاعاتی، به صورت مستقیم با دیگر نرم افزار های راهکار ERP شماران با نام تجاری شاتو مرتبط و در صورت لزوم سامانه های نرم افزاری واسط و عملیاتی را مابین نرم افزارهای موجود راهکار مدیریت منابع سازمان شماران ایجاد می کند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *