سلامت منابع انسانی با نرم افزار پرتال شماران

سازمان اداری و استخدامی کشور  در خصوص مقابله با کرونا و حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع  با ابلاغ بخشنامه ای برای ارائه خدمات الکترونیکی به شکل دورکاری ،گام مهمی برای پیشگیری از شیوع گسترده تر ویروس کرونا برداشته است .

در شرایط کنونی ایجاد بسترهای مناسب نرم افزاری کار از راه دور ،  می تواند اقدام موثر در کاهش سرعت شیوع کرونا و سلامت منابع انسانی سازمان ها و همچنین مراجعین آنها و در نهایت بقای سازمان باشد. اتوماسیون اداری شماران سیستم با امکانات منحصر به فرد در بستر وب بوده و امکان دور کاری و انجام وظایف محوله برای کارکنان در خارج از سازمان  ایجاد میکند.

علاوه بر استفاده از رایانه های شخصی، مدیریت کارها و وظایف سازمانی، تکمیل فرم ها ، دسترسی به مستندات و کلیه فرم های در گردش سازمان  از طریق گوشی های هوشمند نیز امکان پذیر است  .

یکی از امکانات ویژه نرم افزار شماران سیستم امکان پرتال و ارائه خدمات الکترونیکی به افراد بیرونی سازمان و در کل ، ایجاد یکپارچگی بین فرایند های بیرونی و درونی سازمان است .با این نرم افزار از مراجعه حضوری اشخاص برای پیگیری ها جلوگیری می شود و این اقدام در گسترده تر شدن کرونا تاثیرقابل ملاحظه ای دارد  و سازمان ها را در حوزه سلامت و ارائه خدمات بیمه میکند .

با شماران هوشمندانه راهبری کنید 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *