مایکروسافت تیمز از دستیار هوشمند اوراکل پشتیبانی می‌کند

شماران سیستم – مایکروسافت تیمز در زمینه میزبانی (هاستینگ) ابری و ارائه خدمات مبتنی بر فضای ابری فعالیت می‌کند. این پلتفرم اعلام کرد که از دستیار هوشمند دیجیتال اوراکل پشتیبانی می‌کند.

 

 

به تازگی مایکروسافت تیمز اعلام کرد که از دستیار هوشمند اوراکل پشتیبانی می‌کند.
مایکروسافت تیمز در زمینه میزبانی فضای ابری و ارائه خدمات مبتنی بر فضای ابری فعالیت دارد. چندی پیش دستیار هوشمند اوراکل، چند به‌روزرسانی دریافت کرد. در یکی از این به‌روزرسانی‌ها، امکان پشتیبانی از فرمان‌های صوتی برای این دستیار هوشمند دیجیتال فراهم شد.

به گزارش شماران سیستم به نقل از ونچربیت، امنیت سطح بالای سازمانی برای ضبط صداها و توانایی پاسخ دادن به فرمان‌های صوتی، دو مورد دیگر از قابلیت‌هایی است که در این دستیار هوشمند صوتی به چشم می‌خورد.
اخیراً کنفرانس اوپن‌ورلد اوراکل در سان‌فرانسیسکو برگزار شد و در آن کنفرانس در مورد این دستیار هوشمند صوتی سخنانی به میان آمد.
کاربران آفیس 365 و مایکروسافت تیمز از این به بعد می‌توانند از طریق مایکروسافت تیمز اپ استور به ربات‌های سازمانی اوراکل دسترسی داشته باشند.
سوهاس اولیار، معاونت بخش هوش مصنوعی و دستیار دیجیتال شرکت اوراکل اظهار داشت: «در حال حاضر ما این امکان را برای کاربران سازمانی خود فراهم کردیم که بتوانند به راحتی از مایکروسافت تیمز برای همکاری با کارمندان خود استفاده کنند

 

oracle

 

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: «کاری که از دست اوراکل برمی‌آید این است که ارتباط کاربران مایکروسافت تیمز را از طریق یک دستیار هوشمند تسهیل کند. کاربران می‌توانند با استفاده از ابزارهای داخلی مایکروسافت تیمز به دستیار هوشمند اوراکل دسترسی داشته باشند و از امکانات آن استفاده کنند
 
شرکت‌های مایکروسافت و اوراکل در ماه ژوئن 2019 اعلام کردند که قصد دارند همکاری متقابلی در زمینه فضای ابری داشته باشند.
این همکاری بر محور مایکرسافت اژور و اوراکل کلود اپلیکیشنز انجام می‌شود.
با این همکاری ابری، کاربر می‌تواند یک پایگاه داده را در یک ابر و اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را در ابر دیگر باز کند.
​​​​​​​اوراکل در کنفرانس اوپن‌ورلد اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال 2020، حدود 20 مرکز داده منطقه‌ای جدید را در سراسر جهان افتتاح کند.
  

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *