موزیلا مشکل توقف افزونه‌های فایرفاکس را حل می‌کند

شماران سیستم –   به تازگی بسیاری از کاربران فایرفاکس با ارسال ایمیل‌های مختلف در مورد وجود مشکل در این مرورگر هشدار داده‌اند. شرکت موزیلا هم به راهکارهای گوناگون برای حل مشکلات موجود می‌اندیشد.

 

 

در چند روز گذشته بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان با ارسال ایمیل‌های گوناگون به واحد پشتیبانی شرکت موزیلا در مورد وجود مشکل در مرورگر فایرفاکس هشدار داده‌اند و از مسئولان و کارشناسان شرکت مورد بحث درخواست کرده‌اند که هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.
آنها در ایمیل‌های خود ذکر کرده بودند که نمی‌توانند افزونه‌های جدیدی نصب کنند و افزونه‌های دیگری که قبلا نصب کرده بودند هم به مشکل برخورده و متوقف شده است.
به گزارش شماران سیستم به نقل از اوبرگیزمو، موزیلا اعلام کرد که از وجود چنین مشکلی به خوبی آگاه است و کارشناسان و متخصصان این شرکت در حال بررسی و پیگیری مشکل هستند تا بتوانند در سریع‌ترین ممکن این اشکال را برطرف کنند.
پس از آن این شرکت اعلام کرد که به علت این مشکل پی برده است و در حال رفع آن است. این شرکت همواره به دنبال ارائه بهترین راهکارها و ایجاد فضایی امن و بدون اشکال برای کاربران بوده است و با ارائه افزونه‌های کاربری نیت و هدف خود را نشان داده است
موزیلا در پست وبلاگی که اخیرا منتشر کرد، اعلام کرد که منقضی شدن مدارک و گواهینامه‌ها عامل اصلی توقف و از کار افتادن افزونه‌های فایرفاکس بوده است.
این شرکت افزود که این مشکل به صورت کامل شناسایی شده است و به زودی رفع خواهد شد و کاربران می‌توانند مثل گذشته و با قدرت از مرورگر فایرفاکس و افزونه‌های آن استفاده کنند.

 

 

در پست این شرکت می‌توان اعلامیه مربوط به این مشکل را مطالعه کرد، در این اعلامیه آمده است، این دو مشکل به زودی حل خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی نیست.
هیچ کار خاصی برای استفاده مجدد از افزونه‌ها انجام نشده است و صرفا اعتبار گواهینامه‌ها تمدید شده است
کاربران برای استفاده مجدد از افزونه‌های قبلی این مرورگر و هچنین نصب افزونه‌های جدید نیازی به انجام کار خاصی ندارند و تمامی مراحل به صورت خودکار انجام می‌شود.
​​​​​​​این فعال‌سازی برای نسخه اندروید فایرکس نیست و مشکل نسخه اندروید در روزهای آینده حل خواهد شد.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *