استقرار کامل نرم افزار شاتو پلاس در شرکت آلومینیوم خاتم

بر اساس گزارش واحد اجرایی اتوماسیون شرکت راهبران شماران سیستم  ، نرم افزار اتوماسیون تحت وب شاتو پلاس در شرکت آلومینیوم خاتم  به طور کامل مستقر و پیاده سازی شد.

در این شرکت علاوه بر نرم افزارهای مالی نرم افزار اتوماسیون و مدیریت فرمها و فرایندها مستقر و در بستر یکپارچه به اجرا درآمد. با توجه به سطوح کاربری مناسب در استفاده از ابزارهای تخصصی نرم افزار شاتو پلاس  ،کارشناسان واحد ITاین شرکت فرمها و فرایند های متعددی را مدل و پیاده سازی کرده اند.

پیش از راه اندازی نرم افزار شاتو پلاس،فرایندهای سازمانی در آلومینیوم خاتم به صورت دستی و کاغذی انجام می گرفت گه باعث استفاده از هزاران برگ کاغذ و اشتباهات رایج در نحوه انجام فرایندها و خطاهای منابع انسانی می شد که با استقرار شاتو پلاس در اکثر فرایند ها و روابط سازمانی ثبات و یکپارچگی ایجاد و کاهش زمان را به وجود آورد. 

نرم افزار شاتو پلاس جدیدترین  محصول شرکت شماران سیستم در آخرین  بستر تکنولوژی بوده که با سابقه بیش از 30 سال با دانش بومی وارد عرصه انفورماتیک کشور شده و شرکت ها و سازمان ها را در بهینه سازی و استقرار فرایند های اداری و سازمانی توانمند می سازد. 

شرکت آلومینیوم خاتم اراک با توجه به اهداف بلند مدت، در زمینی وسیع و  دریک موقعیت استراتژیک جغرافیایی در استان مرکزی تاسیس  شد. در حال حاضر با داشتن فضای بسیار وسیع، بستری مناسب برای تولید و برنامه ریزی جهت  صنعت آلومینیوم کشور در دست  بهره برداری است  . کارکنان و مدیران شرکت آلومینیوم خاتم اراک همواره  نقش بسزایی در زمینه تولید ملی ایفا کند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *