نرم‌افزار پیام‌رسان سامسونگ برای ویندوز 10به مایکروسافت استور راه یافت

 

شماران سیستم – به نظر می‌رسد که نرم‌افزار پیام رسان سامسونگ به زودی برای ویندوز 10 عرضه می‌شود و به این ترتیب آن دسته از کاربرانی که از تلفن همراه سامسونگ متصل به اینترنت استفاده می‌کنند می‌توانند مستقیما از طریق لپ تاپ یا کامپیوترشان به ارسال و دریافت پیام اقدام کنند.

store1

شرکت سامسونگ سرانجام موفق شد تا نرم‌افزار پیام‌رسان ویژه خود را برای محبوب‌ترین سیستم عامل دسکتاپی جهان یعنی ویندوز 10 عرضه کرده و آن را در بازار نرم‌افزاری ویندوز در اختیار کاربران قرار بدهد.
 
به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی 9to5google، به نظر می‌رسد که نرم‌افزار پیام‌رسان شرکت سامسونگ به زودی برای سیستم عامل ویندوز 10 عرضه می‌شود و به این ترتیب آن دسته از کاربرانی که از تلفن همراه سامسونگ متصل به اینترنت استفاده می‌کنند، خواهند توانست مستقیما از طریق لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی‌شان به ارسال و دریافت پیام‌هایشان اقدام کنند.
 
نسخه ویندوزی پیام‌رسان مایکروسافت فعلا در بخش Utilities & tools  مایکروسافت استور دیده شده است، ولی با این وجود هنوز مشخص نیست که چه زمان به صورت گسترده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
با این حال نرم‌افزار یاد شده هنوز برای دانلود در دسترس کاربران نیست.
 
دو شرکت مایکروسافت و سامسونگ نیز تاکنون در رابطه با زمان عرضه نسخه ویندوز 10 پیام‌رسان سامسونگ صحبتی به میان نیاورده‌اند. با این حال از آنجا که این نرم‌افزار از گزینه “Redeem a code”  برخوردار شده است، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که نسخه بتای آن به زودی برای تعدادی محدودی از کاربران عرضه خواهد شد.

store2

 
یکی دیگر از موارد قابل توجه در این نسخه، امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه با اتصالات داده تلفن همراه است.
فهرست‌بندی این نرم‌افزار نشان می‌دهد که این قابلیت فقط برای دستگاه‌های گوشی محدودی از جمله گلکسی تب پرو اس، گلکسی بوک 10.6 LTE ، گلکسی بوک 12 LTE ، گلکسی  بوک  2 و گلکسی  بوک  فلکس  2  مجهز به 5G در دسترس است.
 
این امر خود نشان‌دهنده این واقعیت است که این نرم‌افزار فعلا برای همه کاربران در دسترس نخواهد بود، اما هنوز در این مرحله نمی‌توان به قطعیت این موضوع رای داد.
البته نرم‌افزار Link to Windows یا حتی پیام‌رسان داخلی گوگل قابلیت مشابهی را ارائه می‌کنند، اما اگر تنها به دنبال ارسال و دریافت پیام هستید می‌توانید به استفاده از نسخه ویندوزی پیام‌رسان سامسونگ فکر کنید.
 
البته تحقق این امر به شرطی است که این نرم‌افزار از همه کامپیوتر‌های مجهز به ویندوز 10 پشتیبانی کند. با این وجود گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این نرم‌افزار تنها برای دستگاه‌های ویندوزی متصل به اینترنت LTE، 4G یا 5G  عرضه خواهد شد و از طریق اینترنت این دستگاه‌ها (و نه اینترنت خود تلفن همراه) به ارسال و دریافت پیام می‌پردازد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *