خلاصه ای از تمام گوشی های 5جی که تاکنون به بازار عرضه شده اند

شماران سیستم –  تاکنون برندها و شرکت‌های مختلفی اقدام به عرضه گوشی‌های 5Gکرده‌اند که بسیاری از آنها در کنگره جهانی موبایل 2019 پرده برداری شدند. شرکت‌ها و حامل‌ها هنوز در حال ارتقای شبکه‌های خود هستند و قصد دارند که خدمات بهتری به بازار عرضه کنند.

 

 

هواوی، ال.جی، سامسونگ، شیائومی و زد.تی.ای، تاکنون گوشی‌های 5G خود را به بازار عرضه کرده‌اند. شرکت‌های سونی، اوپو و وان‌پلاس نمونه اولیه گوشی‌های خود را زودتر از بقیه به معرض نمایش گذاشتند. زمان خرید این گوشی ها به زمان ارائه این شبکه در منطقه زندگی کاربران بستگی دارد.در ایالت متحده، Sprint سرویس 5G خود را را تا انتهای ماه مه سال جاری به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش شماران سیستم و به نقل از ورج، هواوی میت ایکس، بدون هیچ شکی، چشم‌گیرتر از سایر گوشی‌ها بود که توسط سومین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان به بازار آمد. این گوشی با قیمت 2600 دلار و 2299 یورو در صدر گوشی‌های  5G بود.گوشی بعدی شیائومی می میکس 3 نیز یکی از گوشی‌های مهم در شبکه نسل پنجم به حساب می‌آید.

گوشی غیر‌5G این مدل در اکتبر سال گذشته میلادی به بازار عرضه شد و دارای یک صفحه نمایش تمام‌صفحه 6.4 اینچی OLED 1080P است. در این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون 855 استفاده شده است. این گوشی در مه 2019 با قیمت 679 دلار (599 پوند) به بازار عرضه می‌شود.

 

OLED1080P

 

گوشی سوم LG V50 Thinqاست و در واقع نسخه 5G مدل V40 به حساب می آید.این نسخه دارای لوگوی 5G هم هست و هنوز قیمت آن مشخص نشده است.نوبت به SUMSUNG GALAXY S10 5G رسید، این گوشی یکی از اولین گوشی‌هایی که بود که اعلام شد مجهز به فناوری نسل پنجم خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی، باتری 4500mAh و دوربین مناسب برای واقعیت افزوده است. هنوز منتظر اعلام قیمت شرکت سامسونگ برای این گوشی هستیم.

ZTE AXON 10 PRO 5G گوشی بعدی است که دارای تراشه اسنپ‌ دراگون 855 است و قیمت آن نیز هنوز مشخص نشده است. این گوشی در نیمه نخست سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد و دارای صفحه نمایش 6.47 اینچیOLED 1080p است. 

در این بین برند ALCATEL هم عقب نماند و گوشی ALCATEL 7 5G را به بازار عرضه کرد که هنوز قیمت آن هم مشخص نشده است.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *